Gå til innhold
Fiskersiden

Bifangst


Runde
 Share

Recommended Posts

Bitter etter og ha mistet min tids største sjøørret i påsken, var eg nå meir ein klar for ta revansje. Det vart medbragt tre stengre og div agn av ymse slag. Til og med den nedstøva flugestanga blei med denne gange.

Planen var og meite samtidigt som eg piska med feite streamerfluge på grunt vann. Med fem timer til rådigheit skulle no dette gå bra? B)

Eg ankom plassen i det floden tar til, og eg kan sjå at det er liv eit stykke ut på, flotte greier. Her skal det kjempast ;)

Fire timer seinare og ingen antydning til liv må eg slå fast at planen min ikkje har haldt mål :)

Eg legg vekk flugestanga og riggar ned eine meitestanga, leitar fram den mest jålete sluken eg har og denger den ut i håp om at det kan vere av interesse.

Etter andre kaste sitter det på fisk. Den neste halvtimen får eg nærkontakt med fire fine sjøørreter, men ingen av betydelig størrelse. I det eg har tenkt og gi meg ser eg at det kokar og boblar eit lite stykke utpå. Siktar meg inn og kastar rett inn i feltet. I vill panikk skyter det opp av overflaten masse akkar og like etterpå har eg landet min fyrste akkar frå land. Artigt ;)

117342_s.jpg

Uheldigvis sto sekken min åpen i det akkaren gjor sin siste sprut. Satsar på at omo ultra fjernar slikt griseri :)

Endret av Runde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom bifangst :) var det noe liv i den når du dro den inn eller var det som en tangklase? ;)

Den var unormalt livlig av seg, velta seg rung og bevegde på tentaklane, men etter den hadde pumpet seg tom for vatn låg den der neste stile og i det eg løfter han opp for å sjekke om der var meir liv, kjem spruten med blekk :D

Eg har tideligare fått ein del akkar frå båt, desse har vore betydelige større ein den eg fekk i går frå land(25cm)...og desse store havbeista på 2-3 kg ligg ofte som nokre slakt etter landing. Akkar er noko av det beste eg veit :thumbsup:

Endret av Runde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.