Gå til innhold
Fiskersiden

Line counter snelle med venstresveiv!


Turbo242
 Share

Recommended Posts

Mener å ha sett en tråd med dette her på FS før, men klarer ikke å finne det igjen!

Er det virkelig bare Okuma som har laget LC sneller med ventre sveiv?? Mente Daiwa hadde noe også?? Skulle hatt et sett med fire men Hører litt skummle ting om både Magda og convector..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du går inn for det og trener ( det er utrolig hvor mye hjernet faktisk kan styre om vi trener) kan det hende at du får det til å bli vant til å sveive med høyre. Legg merke til når du bruker tastaturen i pcn : Bruker ikke du begge hender når du taster , selv om du skriver for hånd kun med den ene?

Jeg har selv trent til å bruke begge hender likt (like dårlig :rolleyes:) selv om jeg "opprinnelig" var venstrehendt. Nå skriver jeg mest med høyre, når jeg skriver for hånd. Til all det praktiske bruker jeg begge.

Håper du får tak i det du ønsker allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller meg bak Lopez her, er i utgangspunktet venstrehendt, men er nå for det meste ambidekstrøs som det heter så fint. Er kun få ting høyrehånda er bedre til en venstrehånda, men det jobbes med saken :rolleyes:

dobbelpostet innlegg, fjernet andrepost.

Endret av ubrukelig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller meg bak Lopez her, er i utgangspunktet venstrehendt, men er nå for det meste ambidekstrøs som det heter så fint. Er kun få ting høyrehånda er bedre til en venstrehånda, men det jobbes med saken :)

Stiller meg bak Lopez her, er i utgangspunktet venstrehendt, men er nå for det meste ambidekstrøs som det heter så fint. Er kun få ting høyrehånda er bedre til en venstrehånda, men det jobbes med saken :)

Kan hende det er ironisk ment ..kan hende det er en feil,men, har du skrevet - reppetert hver linje med hver sin hånd ? Og så kaller du deg for Ubrukelig ? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daiwa,Shimano, penn og Abu har ikke, det er jeg ganske sikker på. Har brukt Okuma Magda pro til trolling etter gjedde i 3-4år nå, fisker ca. 2 uker i året. Hadde en som tok kvelden i fjor, men det var etter at jeg hadde kast en 150gr pilk med den under makrell fiske(snellene er jo ikke laget til kasting :rolleyes: ). Bruker størrelse 20 og 30, jeg synes 20 er store nok(som abu 6000).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar.. Jeg er skikkelig uvillig til å trene opp noe som helst når det kommer til hvilke hand jeg sveiver med! Har prøvd høyresneller og det er Helt ubrukelig for meg!! Dorger ikke så fryktelig mye, så får gå for magda eller convector!!! noen som har inspill på hvilke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dyreste er sikkert best, men kjøper du Magda kan du jo kjøpe to ekstra å ha i reserve. Det er jo kjedelig å skulle trolle med fire stenger og få et fuglerede på den ene snella eller en teknisk feil og måtte fiske resten av dagen med tre stenger. Tenkte å kjøpe meg to til i år, så jeg kan ha fire med mono på og to med powerpro. Bruker snellene til ismeite også og da er mono greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.