Gå til innhold
Fiskersiden

Telttur med fiskemuligheter for barn(ørret)


Ruddock74
 Share

Recommended Posts

Noen som har tips for fiskemuligheter/teltur i Vestfold. Tenkte meg en helg med min datter på 5 år, som er stolt eier av en rosa stang/snelle.

Vi tenkte mark og duppfiske etetr ørret. De trenger ikke være store, men hadde vært artig for jenta å få fisk på land, da hun enda ikke har fanget fisk på egen stang.

Tips mottas med takk!

PS! Bor i Tønsberg, men er fleksibel i forhold til bil, samt gå noen kilometer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisker'n fra Eik

Noen som har tips for fiskemuligheter/teltur i Vestfold. Tenkte meg en helg med min datter på 5 år, som er stolt eier av en rosa stang/snelle.

Vi tenkte mark og duppfiske etetr ørret. De trenger ikke være store, men hadde vært artig for jenta å få fisk på land, da hun enda ikke har fanget fisk på egen stang.

Tips mottas med takk!

PS! Bor i Tønsberg, men er fleksibel i forhold til bil, samt gå noen kilometer

hva med Merkedammen? det er jo en del små ørret og abbor der.. men blir jo fort mest abbor da :) tror det er gode muligheter for å fange en og annen fisk der hvis man fisker litt ved odder og lignende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger masse herlige ørretvann oppover lådendalen hvis du raser over til Hvarnes. Og det er ørret i veldig mange av dem. Nydelig ommeråde å være i også :) Damvann på østsiden av lågen og Amundsjøen på vestsiden vil være to forslag sånn rett fra hofta.

http://kart.gulesider.no/m/aVDvV her har jeg personlig tenkt til å tilbringe deler av helgen. Med overhengede fare for å få noen små ørreter :blush: Gleder meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.