Gå til innhold
Fiskersiden

Straumen på Stord?


thor  oddvar
 Share

Recommended Posts

Heisann! jeg så på et kart over Stord at det ligger et lite vann rett bak leirvik sveis som heter straumen. Er det fisk der? Jeg lurer også på når og hvor jeg burde fiske etter oppdrettslaks fra land i sjøen?

Hilsen Thor Oddvar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den straumen der er ikke noe særlig Thor Oddvar, ligger for det meste tørt. O-laksen kommer kansje i slutten av juli eller august. Ikke sikkert at den kommer. Vi håper egentlig ikke....:)

Men kyrkjeberget er jo en god plass vet du....:thumbsu:

Endret av Joost.L
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den straumen der er ikke noe særlig Thor Oddvar, ligger for det meste tørt. O-laksen kommer kansje i slutten av juni eller august. Ikke sikkert at den kommer. Vi håper egentlig ikke....;)

Men kyrkjeberget er jo en god plass vet du....:)

Jeg skal til Stord om en uke. Vanligvis pleier jeg å være hos mormor som bor rett ved aker stord, men den første uka skal jeg være hos ei tante som bor i Rommetveit rett ved Breidvika. Er det noe mulighet for sjøørret der i mørkets timer? jeg har fisket mye der før og fått SØ om våren men også mye torsk og sånt om sommeren. Forresten, nå har jeg meldt meg inn i Stord JFF. Jeg bor jo ikke der, men er der veldig ofte og det er jo på Stord jeg fisker ;) Så er vel Sagvågselven og utover i fjorden en plass man kan få O-laks :)

Endret av thor oddvar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen god grunn til et smilefjes bak den setningen der.... :)

Ingen grunn for ditt smilefjes heller, men spørsmålet til thor oddvar er relevant og med smilefjeset er det berre ein bekreftelse på at han veit at der er muligheten stor... :D Ellers er Dåfjorden ein god stad å freista etter olaksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn for ditt smilefjes heller, men spørsmålet til thor oddvar er relevant og med smilefjeset er det berre ein bekreftelse på at han veit at der er muligheten stor... B) Ellers er Dåfjorden ein god stad å freista etter olaksen.

Takk for det Even! :) Jeg kommer nok til å prøve i Dåfjorden. Sitter på bussen til Stord nå :)

Endret av thor oddvar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.