Gå til innhold
Fiskersiden

SØ i Sauda


Poseidon
 Share

Recommended Posts

Heizann leser

Var og fisket ved sønnåhavn/sagfossen i sauda for ein månedstid siden, da fekk eg min første SØ på svimlende 1,2 kg og 49.8 cm. Møresilda (kobber/rød)

Eg var bitt av SØ-basillen.

Har vert å fisket ein times tid i kvell i fyr-svingen. Da fikk eg ein knallfine SØ på 1kg. Møresilda (blank/svart)

Håper på mangen fler.

PS.ingen lus eller skavanker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heizann leser

Var og fisket ved sønnåhavn/sagfossen i sauda for ein månedstid siden, da fekk eg min første SØ på svimlende 1,2 kg og 49.8 cm. Møresilda (kobber/rød)

Eg var bitt av SØ-basillen.

Har vert å fisket ein times tid i kvell i fyr-svingen. Da fikk eg ein knallfine SØ på 1kg. Møresilda (blank/svart)

Håper på mangen fler.

PS.ingen lus eller skavanker

kanon bra :) C&R?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye fin SØ i fjorden nå, i motsetning til de siste årene.

Har vært mye smått. Bare husk å ikke ovrbelast denne SØ stammen vi har her, og slipp ut alle de små.

Jeg fisker aldri i sønnåhavn eller fyrsvingen, men dorger forbi med båt av og til. Og det er nok noen plasser her inne du jevnt over finner større SØ enn disse to plassene. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye fin SØ i fjorden nå, i motsetning til de siste årene.

Har vært mye smått. Bare husk å ikke ovrbelast denne SØ stammen vi har her, og slipp ut alle de små.

Jeg fisker aldri i sønnåhavn eller fyrsvingen, men dorger forbi med båt av og til. Og det er nok noen plasser her inne du jevnt over finner større SØ enn disse to plassene. ;)

tips til større? og kva er liten sø?

Endret av Poseidon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden SØ bestanden er så på tilbakegang som den er, ønsker jeg ikke å legge disse stedene ut på forum.

Men send meg en pm så kan vi se.

Under 1 kg, er liten SØ.

Husker for 10-15 år siden, da vi fikk masse fin SØ på 3-4 kilo. Det begynner å bli lenge siden siste på den størrelsen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.