Gå til innhold
Fiskersiden

Drømmefisken!


obbien
 Share

Recommended Posts

Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger!

Fantastiskt bra jobbat Øyvind!!

Stick och køp en flakslodd du också nu, dvs om Kim læmnat några kvar i butiken..=)

/Johan

Takk. Skal kjøpe ett i morgen ;)

gratulera så masse ;)

ser ut som eg må ta turen nord-øve til neste år for å få drømme fisken :thumbsup:

lov å spør ka snøre som va brukt??

Takk. Jeg brukte 0.28 mm Berkley Whiplash Orange Blaze (100 lb). Braidtykkelsen er i realiteten ca. 0.45-0.48.

Har aldri hatt problemer med Whiplash og vil anbefale det på det varmeste.

jeg bøyer meg i støvet. Gratulerer med en fantastisk fisk! :)

Utrolig dristig og tøft gjort å tørre å sette kroken i den etter så kort tid, for dere visste vel at fisken fortsatt hadde masse krefter igjen, og hva som kom!? ;)

Tusen takk. Ja, det ante meg at kveita ikke hadde brukt opp kruttet, men siden den ikke gikk ned igjen med én gang sto valget mellom å sette kroken eller å "tirre" den til et deaddive. C&R var heller ikke en mulighet da fisken var stygt kroket. Følte at jeg egentlig kunne klare meg uten en ny runde med steinhard jobbing der jeg i verste fall kunne få trøbbel med å løfte den fra bunnen igjen, så jeg satte kroken.. heldigvis gikk det bra.

Grattis til Øyvind. Vel fortjent og en drømmefisk. En bra prestasjon å hanskes med et slikt beist. Regner med du fikk litt juling ved rekka, krokingen av disse store er rett og slett litt skummelt...

Takk. Ble vettskremt da fisken kom opp.. Ja, jeg tok en god støyt ved rekka, følte ikke akkurat at jeg hadde kontroll før vi fikk satt krok nr. to etter 2-3 minutter.

Endret av obbien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med salongbord! Har fått inn rapporter med jevne mellomrom fra Vilhelm. Han har vel 3 stk med snitt på over 50. Tydelig at området er de stores tumleplass.

Wilhelm e en råtass, synes nesten synd på medfiskerne hans. Men han er tross alt norgesmester i havfiske og det er ikke tilfeldig....

Elles har jeg 2 meget dyktige svensker også på campen og de har gjort det skarpt med manger fisker over 50, største 112kg, forøvrig camprekord..

Fantastisk - gratulerer til både deg og Onkel Kim med flotte fangster!

Med slike rapporter føles det lenge til september når vi skal oppover.

Frank! Du må holde disse gutta unna Lunvik - kan ikke risikere å komme opp til svart hav..! :thumbsup:

Slapp av - alle skal få ;) Har forresten oppdage gode stenbit - og rødspetteplasser rett utfor Lunvik, Wilhelm & Co har fått spette på 3kg og steinbit på 8kg.

Har et par godplasser på lur til dere ;)

Selv er jeg i Dividalen nå - mistet nettopp en storlaks godt over 10kg. Trøster meg med grillmat, rødvin og nattønske no. Livet er ikke så verst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av - alle skal få :( Har forresten oppdage gode stenbit - og rødspetteplasser rett utfor Lunvik, Wilhelm & Co har fått spette på 3kg og steinbit på 8kg.

Har et par godplasser på lur til dere :(

Selv er jeg i Dividalen nå - mistet nettopp en storlaks godt over 10kg. Trøster meg med grillmat, rødvin og nattønske no. Livet er ikke så verst..

Høres veldig spennende ut Frank! Jeg gleder meg veldig til vi kommer - flott at du tenker variasjon, dere har et annet fiske der oppe enn rundt Stavanger - blir veldig kjekt å kjenne litt på mangfoldet... og størrelsene!

Synd med laksen som slet, Den sitter neste gang! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.