Gå til innhold
Fiskersiden

Finnes disse å få tak i enda?


Recommended Posts

Fikk en wobbler av min far for cirka 15 år siden, men den har bare ligget og samla støv helt til jeg tok den fram for noen uker siden.

Har både dorget og kastet på land med den og fått masse gjedde og abbor(den var jo sinnsykt bra!)

Er det noen som vet hva den heter eller hvor man kan få tak i en sånn, kunne tenkt meg større størrelser og andre farger.

Gangen på wobbleren var helt rå! ;)

979fe611d.jpg[/img]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte tre wobblere som ligna veldig på denne på rimi av alle steder for noen år siden. mest sannsynlig var de jeg kjøpte billige etterligninger av den du viser til. har ikke brukt de noe særlig og tror jeg må bytte kroker og ringer på de før jeg slipper de uti å. hjalp ikke særlig denne posten desverre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det er en Cotton Cordell Big O: http://shop.lundgrensfiske.com/group.asp?group=1268

Du får sjekke lengden og vekta mot mitt forslag, finnes veldig mange crankbaits som er like hverandre. Mener Seeberg første Cotton Cordell på den tiden du kjøpte wobbleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.