Gå til innhold
Fiskersiden

Steder for lange, blåkjeft og brosme..


mimmi72
 Share

Recommended Posts

Jeg forstår at du ønsker konkrete posisjoner , men håper du forstår at de fleste av oss ikke kan dele slik uten videre. Jeg har selv en god del 100 timer kun basert på leting av gode plasser som gir fangst.

Det beste tips jeg kan gi deg er som du har lest før, utenfor Torungen. Her har du de fleste biotoper disse arter trives i. Les så mye som mulig om artene, hvor de trives osv. for så å ta en titt i sjøkartene og prøv, prøv og prøv...., men igjen : Anbefaler på det sterkeste å melde deg i Torungen Havfiskeklubb :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at du ønsker konkrete posisjoner , men håper du forstår at de fleste av oss ikke kan dele slik uten videre. Jeg har selv en god del 100 timer kun basert på leting av gode plasser som gir fangst.

Det beste tips jeg kan gi deg er som du har lest før, utenfor Torungen. Her har du de fleste biotoper disse arter trives i. Les så mye som mulig om artene, hvor de trives osv. for så å ta en titt i sjøkartene og prøv, prøv og prøv...., men igjen : Anbefaler på det sterkeste å melde deg i Torungen Havfiskeklubb :P

Neida, ønsker egentlig ikke noe 100% konkret, da jeg har lært meg at folk sjeldent deler fiskeplassene sine :) Men noen tips hadde vært fint og det har jeg allerede fått på PM.. så vi får komme oss ut en dag for å prøve.

Har sett deg ute noen ganger og har vurdert å legge oss der du ligger, men vi vil ikke gjøre det. Vi får bare prøve litt her og litt der.

Har ikke tid til å melde oss inn i noen klubb, da vi har små barn og kan ikke bestemme selv når vi vil ut og fiske. det er slikt vi må ta når vi har mulighet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.