Gå til innhold
Fiskersiden

stor salgstråd!


Hafnor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mer å selge. vurderer å selge min nye van staal 200. Nydelig snelle som er laget for de tøffeste tak. snella kan brukes under vann visstnok. Veldig populœr verden over som surfsnelle, jigging og fiske ellers. snella har noen skrammer fordi jeg har skrudd den opp og fettet den opp. opprinnelig har denne snella fett som brukes i kulelagrene til tankser. Jeg byttet det ut med lettere fett for å få den mykere. snella er påspolt 300m med whiplash 100lb. leveres med accurate knob ettersom denne er 20 ganger bedre enn originalt håndtak. originalt hører selvfølgelig med. snella er kjøpt på fiskeriet i bygdøy alle , Oslo for noen mnd siden. Snella er IKKE brukt en eneste gang. veier 600 gram, perfekt til stor fisk!

selges med boks, garanti og papirer. koster ny 750 usd uten frakt, moms og snøre. selges for 2500 ved kjapp avgjørelse!

DSC04653.jpg

DSC04654.jpg

DSC04655.jpg

DSC04657.jpg

DSC04658.jpg

selger denne spiral wrapped custom stanga med tungt hjerte!!. calstar blank, fuji ringer, alps sete, sharkskin wrap. unik sjanse til å skaffe seg noe av det råeste der ute! spiralwrapped stang med følsom tupp og sterk rygg. fremstår som totalt strøken, brukt litt i påsken og sommer. kostet meg rundt 3000, selges for 2000 ved kjapp avgjørelse. selger fordi jeg har kjøpt meg annen stang. hentes helst i Oslo men kan sendes mot frakt fra kjøper

DSC01213.jpg

DSC01215.jpg

DSC01214.jpg

DSC01222.jpg

DSC01216.jpg

ta kontakt på PM

Endret av Hafnor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stanga veier rundt 400gram, meg bekjent. Vil klasifisere stangen som en 20-40lb., brukte stanga på sørøya under skreifiske og der brukte jeg opp mot 600gr pilker. alt fra 300-500 gram er perfekt for denne stangen. Tuppen er fin og følsom og ryggen er veldig sterk. noen lunde lik en powerjigger men med mer helaksjon. Max brems er vel en god del. Vil tro at alt fra 6 kilo og oppover til 12 er "best drag" men ingen tvil om at stangen kan ta mer. Vil si den er perfekt for tungt torskefiske og ikke minst kveitefiske. Er du interessert pål, kan jeg sikkert stikke innom deg en dag

Endret av Hafnor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stanga veier rundt 400gram, meg bekjent. Vil klasifisere stangen som en 20-40lb., brukte stanga på sørøya under skreifiske og der brukte jeg opp mot 600gr pilker. alt fra 300-500 gram er perfekt for denne stangen. Tuppen er fin og følsom og ryggen er veldig sterk. noen lunde lik en powerjigger men med mer helaksjon. Max brems er vel en god del. Vil tro at alt fra 6 kilo og oppover til 12 er "best drag" men ingen tvil om at stangen kan ta mer. Vil si den er perfekt for tungt torskefiske og ikke minst kveitefiske. Er du interessert pål, kan jeg sikkert stikke innom deg en dag

Som du vet er jeg ute etter en skreifiske stang+snelle. Hvilken stang er det snakk om her? Interesert så lenge ikke den er solgt/lagt av for en annen.:)

Endret av smiley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stanga er bygd på en 30-80lbs calstar grafighter klinge. Jeg har løfta 20kg dødvekt med stanga, men kjørte 7kg brems da jeg var nordpå. Var iallefall ikke noe problem og brekke opp ei kveite på 62kg ialelfall. Ringene er de beste Fuji produserer og koster alene over 20 dollar stykket. Eneste jeg har og utsette på stanga er at jeg kunne tenkt meg en noe kortere buttdel,men det er jo bare og kappe for den som føler for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stanga er bygd på en 30-80lbs calstar grafighter klinge. Jeg har løfta 20kg dødvekt med stanga, men kjørte 7kg brems da jeg var nordpå. Var iallefall ikke noe problem og brekke opp ei kveite på 62kg ialelfall. Ringene er de beste Fuji produserer og koster alene over 20 dollar stykket. Eneste jeg har og utsette på stanga er at jeg kunne tenkt meg en noe kortere buttdel,men det er jo bare og kappe for den som føler for det.

For oss som liker å kjøre fisk under armen er jo det ideelt. Det verste jeg vet er korte buttdeler :D Hadde beastmaster stengene vært laget med lengre buttdel hadde jeg aldri treng en annen stang en den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stanga er bygd på en 30-80lbs calstar grafighter klinge. Jeg har løfta 20kg dødvekt med stanga, men kjørte 7kg brems da jeg var nordpå. Var iallefall ikke noe problem og brekke opp ei kveite på 62kg ialelfall. Ringene er de beste Fuji produserer og koster alene over 20 dollar stykket. Eneste jeg har og utsette på stanga er at jeg kunne tenkt meg en noe kortere buttdel,men det er jo bare og kappe for den som føler for det.

Er det 700H den er bygget på?

Og stanga er en del?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.