Gå til innhold
Fiskersiden

Speydork tok kjærringa med til fjells!


speydork
 Share

Recommended Posts

God værmelding,feriedager til overs og blid kjærring sendte meg og fruen til fjells.. Vi valgte et område som er lettgått for både minihunder og fruer,og valget ble grensefjellene på Indre Helgeland.

Bildene taler vel for seg selv,men spesielt innteresserte kan lese mer om turen på hjemmesia mi.

img_9255.jpg

img_9264.jpg

img_9261.jpg

img_9266.jpg

img_9298.jpg

img_9287.jpg

img_9304.jpg

img_9307.jpgimg_9289.jpg

img_9315.jpg

Endret av speydork
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en helt fantastisk tur. Flott natur og pene fisker. Kan man ha det bedre?

Hvis kjærringa hadde vært "enig",hadde jeg hatt det ennå en liten smule bedre,men hadde det rimelig fint alikevel :D

Bildene talte godt for seg selv ja! Fin bilderapport :)

Takk takk:).

Fine - misunnelig!

:innocent:

bare 1 ting å si det knall natur og flotte fisker :D

Jepp enig:).

Fine bilder:)

Takk:).

Fy flate..! Helt fantastisk. Endelig litt variasjon og innlandsfiske her for å veie opp mot alle de ørt'n havfiskerapportene her inne. Nydelig natur, nydelig fisk og kanonfin stemning. Det er på sånne turer man innser hva som er livet.

Ja det er noe spesielt med slike turer,enig i det. Ettersom jeg halvveis har konvertert til havfiske så setter jeg stor pris på de rapportene,men foreløpig har jeg lite å rapportere om fra havet,så jeg får holde meg til fjellbilder en stund til :camp: Endret av speydork
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg halvveis har konvertert til havfiske så setter jeg stor pris på de rapportene,men foreløpig har jeg lite å rapportere om fra havet,så jeg får holde meg til fjellbilder en stund til :camp:

Konvertert? Er det ikke noe som heter "ja takk - begge deler" ?

I går var jeg ni timer på sjøen, og kom tilbake med en kasse full av storsei, stabbsei, uer, makrell og torsk. Ren matauk. Men likevel er det fjellfisket og elvefisket som er det jeg trakter etter. Opplevelsene er så mye mer komplette, med naturopplevelsen, "slitet" som følger med bæringa, teltlivet, bålet, omgivelsene, møtene med dyr og landskap.. Ja du skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konvertert? Er det ikke noe som heter "ja takk - begge deler" ?

I går var jeg ni timer på sjøen, og kom tilbake med en kasse full av storsei, stabbsei, uer, makrell og torsk. Ren matauk. Men likevel er det fjellfisket og elvefisket som er det jeg trakter etter. Opplevelsene er så mye mer komplette, med naturopplevelsen, "slitet" som følger med bæringa, teltlivet, bålet, omgivelsene, møtene med dyr og landskap.. Ja du skjønner.

Joda begge deler er bra og det var derfor jeg skrev "halveis konvertert" :).

Forstår godt hva du mener da jeg har det på samme viset:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.