Gå til innhold
Fiskersiden

Hops fossen


goill
 Share

Recommended Posts

Hei!

Har hørt at det skal vere bra med sjøørret ved Hops fossen. Prøvde å komme oss ned dit i går, men det var vanskeleg. Sperra heile greia man!! Tek eg heilt feil med tanke på kor dette er? Er det ikkje ved fjøsanger vegen ved den gule bygninga?

Kasta litt frå andre sida ved brua uten lukke. Såg nokre få vak.

Spørsmålet er: Er det mogleg å få noko på denne plassen?

Er det mogleg å komme ned på den grasplassen med benken?

Er det berre Fønix MC som har tilgang til denne plassen?

Er det lovleg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører forbi Hopsfossen to ganger for dagen, og du er nok på riktig sted. Aner ikke om det er mulig å komme seg ned her, men jeg ville vel funnet meg et annet sted i Nordåsvannet var jeg deg:-) Du kan evt. gå langs/på nedsiden av motorveien på andre siden, ut på holmen som ligger ved motorveien. Har sett noen gjøre det, så det er iallefall mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også ble gedigent skuffet når jeg prøvde hopsfossen forrige uke, ****** bråkete sted... Balanserte langs fabrikkbygget for å komme til gressplassen ved benken, men ble møtt av en blokkert dør med piggtråd og en plakat merket "Fønix MC". Burde nesten undersøke med politiet om dette er lov...Kastet litt ved bryggen, men merket ikke til noe annet enn torsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VAr lettere før, da var ikke veien utbygd i full bredde. Tror det er vanskelig nå, og noen allemannsrett ved fabrikken kan man vel ikke påberope seg, da dette i høyeste grad er privat område.

Fikk mine ofisk under broa, men da kunne vi stå oppå den som ligger nærmest fabrikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det er en motorsykkelklubb som har lokaler i fabrikkbygningen..

Disse er greie folk som slipper deg igjennom om du skal fiske.

Bare ta kontakt med de når de har klubbmøter. Husker desverre ikke navnet på klubben. Har pleid å stå på andre siden når jeg ikke kommer ned ved fossen. Ikke så værst der heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.