Gå til innhold
Fiskersiden

Det flyter over


Pæta
 Share

Recommended Posts

Har alt for mye utstyr som jeg ikke bruker. Det som jeg ikke har brukt i år, eller som jeg ikke tror kommer til å bli brukt neste år blir derfor solgt.

Fluestenger;

LOOP Evotec 15 fot kl 10

Fremstår som ny.

Ordinær pris er rundt 6500, noen nettbutikker har den nå på tilbud til 3300-4990. Langtkastende og behagelig stang.

LOOP skriver

"Vår nya Evotec serie är tillverkad med vår senaste teknologi ”Cross Weave”, och har en underbart precis och balanserad aktion. Vår ”Perfect Curve” filosofi har lett till att detta spö har minimala vibrationer och att du utan problem kan ändra tempot i dina kast. Handtaget är tillverkat av en epoxy och kork blandning vilket ger optimalt grepp."

Pris: 1600,-

Scierra Matuka 9,6fot kl 8

Fremstår som ny.

Pris: 500,-

Scierra CTC 9fot kl4

Brukt en gang, som ny.

Pris 700,-

Tube og futteral følger med alle fluestengene.

Fluesneller;

Scierra CTC 3/4

Uten en ripe, ser helt ny ut. Er påspolt backing og Scierra WF 4 snøre. Nypris snelle var 1999,-

Pris: 600,-

Vision Koma 7-8

Inkl backing. Fremstår som ny.

Pris: 400,-

Alle fluesneller har høyresveiv. Endres enkelt til venstre ved å snu rullelageret. Orginal snellefutteral følger med begge snellene.

Multiplikator;

Ambassadeur 6500 C3

Svært lite brukt. Høyresveiv.

Pris: 450,-

Spinnstang;

Berkley Lightning Rod 10 fot kastevekt 15-55gr

Svært lite brukt.

Pris: 500,-

Samt en Sølvkroken grafittsnelle med ett eller annet snøre og backing klasse 5-6. Aner ikke hvor jeg har denne fra, men er ikke brukt. Gies bort til fisker under 16år. Gitt bort til Veg.

Kjøper betaler fraktomkostninger.

Endret av Pæta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scierra CTC 3/4

Uten en ripe, ser helt ny ut. Er påspolt backing og Scierra WF 4 snøre. Nypris snelle var 1999,-

Pris: 600,-

Byr deg 450.- + frakt

600,-

Leverer til deg i tr.heim . Dvs jeg får igjen mer for snella, og du slipper å betale frakt:)

Endret av Pæta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.