Gå til innhold
Fiskersiden

sø 1,3 kilo


 Share

Recommended Posts

jeg og en kompis var på Bømlo hvor jeg fikk en veldig fin sø! 1,3 :) Min pers gå her for å lese mer. http://fiskekameratene.weebly.com/blogg.html gå dit og scroll 3 blogg innlegg ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men sjø-ørret kameflerer seg jo etter hvordan vanntilstandene er som feks er det grusete vann blir sø'en brun, er det blankt vann blir fisken blank ikke sant??

Endret av hordaflua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin gytefisk. Ikke enig at den kamuflerer seg i brakkvann, men noen steder kan den ha en anelse gullfarge. Disse brune fiskene bør få beholde livets rett, og spist seg fete og blanke. Selv fått flere fisker i vinter mellom 1 og 1.5 kilo, noen har blitt blanke, men tynne, så for å bevare stammene våres... Vær kritisk....sett de ut igjen, og ta heller en feit blank kilosfisk til middagen. Det er et flott syn å sette ut igjen en sånn fisk, etter en morsom fight!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du få ta med deg rådene hordaflua, de er godt ment. Hem har ikke i sin ungdom kakka fisk som hadde hatt best av å få svømme videre. Jeg er definitivt en av dem. Ditt eksemplar var faktisk et tvilstilfelle.

Flott side dere har fått til. Mange potensielle sportsfiskere, så stå på videre.

Skittt fiske og godt nytt fiskeår til dere.

Friluftsfjorden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du få ta med deg rådene hordaflua, de er godt ment. Hem har ikke i sin ungdom kakka fisk som hadde hatt best av å få svømme videre. Jeg er definitivt en av dem. Ditt eksemplar var faktisk et tvilstilfelle.

Flott side dere har fått til. Mange potensielle sportsfiskere, så stå på videre.

Skittt fiske og godt nytt fiskeår til dere.

Friluftsfjorden!!

Jada, ikke for å slenge no dritt dette, har også selv gjort dette i tidlig fiskealder, så godt å opplyse dette så tidlig som mulig. Ser dette er noen skikkelige ivrige gutter, så helt sikker på at de skjønner dette.

Shit fiske videre, og bli gjerne med i en lokal fiskeforening. Alltid en med mye kunnskaper der+ at det er muligheter for å være med i dugnader på vann,elver og bekker i lokalområde. Veldig interessant og lærerikt, og det er med på å sikre et godt fiske, også i framtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, ikke for å slenge no dritt dette, har også selv gjort dette i tidlig fiskealder, så godt å opplyse dette så tidlig som mulig. Ser dette er noen skikkelige ivrige gutter, så helt sikker på at de skjønner dette.

Shit fiske videre, og bli gjerne med i en lokal fiskeforening. Alltid en med mye kunnskaper der+ at det er muligheter for å være med i dugnader på vann,elver og bekker i lokalområde. Veldig interessant og lærerikt, og det er med på å sikre et godt fiske, også i framtiden.

vi er med i Stord jeger og fisk da.. Funker det? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.