Gå til innhold
Fiskersiden

Sjøaure på Tjøme?


Pat
 Share

Recommended Posts

Eg har posta dette før på Vestfold-forumet, men det drukna visst i straumen av fangstrapportar, så eg prøver igjen på eige emne:

Kva erfaringar har folk med sjøauren på Tjøme? Eg har kika litt på kart og flyfoto på Gule Sider. Barkevika og Teinetangen ser potensielt ut som fine område, det same gjer stranda langs Moutmarka. Men det er ikkje alt ein kan sjå på kart og bilete. Eg er takksam for tips - også om kva stader som gjerne er best hhv på vinteren og på våren.

Endret av Pat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisker'n fra Eik

Takkar! Ser veldig fint ut der, ja. Gule Sider er ein strålande reiskap for fantasifiske, ikkje minst når ein kan veksle mellom flyfoto og sjøkart. Tek gjerne mot fleire tips om desse traktene.

Stemmer det. man kan jo se litt av bunnforholda også, om det er grunt i hvertfall, sjøørreten liker seg ofte på steder med litt variert bunn er mitt inntrykk, steder med sandbunn og litt steiner og tangklaser innimellom :)

Du får skirve rapport om det blir noe sjøørret da :)

skitt fiske

Endret av Fisker'n fra Eik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Da har eg endeleg fått testa ut fisket på Tjøme. Vi fiska ved Mostranda camping i går. Nordover frå campingplassen er det store gruntvassområde, og det finst tydeleg ein god del sjøaure der. Eg såg sju aurar (vak/følgefisk), men fekk berre ein på kring halvkiloen. Tidevatnet var neppe til hjelp, sjøen fall heile tida medan vi fiska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.