Gå til innhold
Fiskersiden

Er dette noe å kjøpe?


Fisherman2.0
 Share

Recommended Posts

Du har nok rett i det ja palkr at preywindern ikke er like egnet til fiske på store dyp, men for fiske fra 0-100 mtr er den knall, du kan si preywindern blir

en annen type snelle, det er en letvekter med sterk brems og kanskje best egnet til kveitefiske som foregår forholdsvis grunt. Det er egentlig vanskelig

å få i posse og sekk når det gjelder sneller, den snella som er egna for dypet blir som oftest tung og jigge med på grunna, og den lette snella blir tung i

bruk på dypet med tunge søker. Det beste er nok å ha ei snelle til vær sit bruk, jeg har selv preywinder til grunna og en gtr 20 til dypet .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fritt for at det blir noen sneller, noen kommer og noen går, siste dager exit for Ocea Jigger og PE4 men velkommen til MXL Raptor og Talica 8, liker godt begge de siste. Jeg og Frank drar ellers til Berlin til helga, NAF messe + full runde på tackleshops, kan svi i penglæret etter den helga er jeg redd...Ellers har jeg fått en Preywinder 10 , bremsa her var så som så, mulig mandagssnelle...Ang snellefilosofi for havfisket så er jeg litt på vippen ang lettest mulig for tiden, mulig er segmentet "mellomstor" 600-700grams sneller klassen der man henter mest kvalitet og robusthet.

Endret av persa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fritt for at det blir noen sneller, noen kommer og noen går, siste dager exit for Ocea Jigger og PE4 men...

Persa - er du misfornøyd med Ocea Jigger og PE4..? Skal de selges? Eller er de allerede solgt..?

Du kan gjerne svare på en PM om du ikke vil forstyrre tråden her mer...

Trådstarter - sorry for å havne på utsiden av tema igjen...

Endret av Thomcon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.