Gå til innhold
Fiskersiden

Trenger litt feedback på blogg


larvar
 Share

Recommended Posts

Hei alle!

Bare for å ha sagt det, så er ikke dette for å reklamere for bloggen min, men jeg trenger litt feedback.

Bloggen har jeg hatt en stund. Den omhandler meg og gutta mines turer til forskjellige steder i Østfold. Fiske er hovedfokus. Men siden det er lavsesong nå, kunne jeg tenkt meg å revitalisert den. Hadde vært morsomt med noen tilbakemeldinger på hva som fungerer og ikke. I tillegg kanskje annet jeg kunne hatt med.

Adressen er her: http://varheim.blogspot.com/

Tilbakemeldinger kan vi ta her.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du må få med unga ut i alle årstider. Isfiskehelg med telting, bålkos og vri-åtter hører med :-) Eller er bloggen fin den. Liker linker/henvisninger til ting du tar opp.

FFK er viktig.

Takk for tilbakemelding. Har liksom ikke fått fingeren ut når det gjelder isfiske. Men det burde jeg, enig i det. Men er det noen forslag til hva annet jeg kunne hatt med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det med fargen er du ikke den første som sier. Synes det var kult, men kanskje jeg skulle se på det. Eventuelt en litt annen farge på skrivten??

Reklamen er bare tull. Tror ikke jeg har tjent til en meter mono-sene engang :-/

Om du fjerner den FFK logoen så blir den bra! :D

Du har forresten en fin blogg selv!

Er det andre blogger om fiske/friluftsliv (med unger) som jeg kunne tatt en titt på. Trenger litt inspirasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok at du er kritisk. Bildene kommer nok til å forbli slik det er, men jeg skal skrive det meg bak øret. Detaljene også. Målgruppen blir jo fort meg og mine, men klart at det kan være interessant for andre når det blir flere turer/rapporter. Hvor finner jeg Gabrielsens rapporter? Her på FS? Fargene må jeg nok gjøre noe med. Det er kult, men lesbarheten bør prioriteres. Må bare finne en måte å kombinere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg påberope meg ekspertise på noen som helst måte, men min erfaring er i alle fall at leservennlighet, forståelighet, humor og mange og store bilder - gjerne med bildetekst - gjør susen. De intetsigende bildene Ølgylt snakket om er ikke lenger intetsigende om du legger ved en linje om hva det går i.

Forstørring av bilder og innlegging av bildetekster gjør du ved å klikke på bildet etter at du har lagt det inn i stykket. Velg da stor størrelse i stedet for normal. Originalformat, som også er et valg, blir for stort igjen. Bildetekst er et av de andre alternativene når du klikker på bildet.

Ellers handler det jo om å markedsføre bloggen sin, og gjøre den så interessant at folk husker den, og gidder å klikke seg inn igjen en annen gang. Å bygge seg en leserskare tar tid, men underholder du kommer folk tilbake.

Som sagt er jeg ingen ekspert, men det er nå en liten gjeng som er innom og leser hos meg, noe jeg selvsagt synest er moro. Du kan ta en kikk her: http://fiskogrask.blogspot.com.

PS:Lavsesong finnes ikke, og godt kledde unger har det like gøy ute om vinteren som om sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk. Hadde ikke trodd jeg skulle få så bra tilbakemeldinger. Det med litt lysere bakgrunn er ikke så dumt. Ser du praktiserer dette selv. Foto er jo som kjent et helt eget fag og jeg er ingen fotograf. Skal liksom ha med alt på bildet. Noen ganger er det greit, men tar poenget ditt.

Forresten, så er bloggen din veldig bra, morsom å lese!

Takk for alle tilbakemeldingene. Har litt å pusle med fremover + at fiskelysten kom krypende. Blir nok en rapport snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.