Gå til innhold
Fiskersiden

02.05 Sjøørret 2060 gram


Jørgen
 Share

Recommended Posts

Jeg har DF-modellen, fint om noen kunne forklare forskjellen på de forskjellige modellene:)

Se under egen Technium-tråd under Sjøørretfiske her på forumet. Snakka med de på Elbe om det, og det skulle visstnok være en tynnere og lettere stang med annen teknologi (som vanlig..).

DF-modeellene er hvertfall utgått nå, og det er i tilfelle bare overliggere fra ifjor som er i butikkene nå. På lageret til Elbe var det hvertfalll tomme for DF nå, og hadde bare DF SX. Bør jo være en mulighet for å prute de DF noen hundrelapper kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tak i dn stanga (11 fot, 5-20gr) jeg også, i Bø. Måtte ut med 1200 kroner for den, men ikke noe å si på det. Fikk testa den litt i natt også, men fikk ikke kjørt noe fisk på den. På makkestanga derimot fikk jeg 3 åler og 1 torsk...litt nedtur når SØ er målet. Stanga var jo fin den, prøvde den både med sluker i forskjellige vekter og ørretbomber. Prøvde ikke tyngre enn 28 gr., og det var ingen problem.

Får satse på bedre bett neste gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.