Gå til innhold
Fiskersiden

Stella - Fireblood


BGA
 Share

Recommended Posts

Begynner med dette, ja jeg er utstyrfreak :)

Jo det har seg sånn at jeg har kjøpt meg disse !

Fireblood 1000 fa

Fireblood 2500 fa

Stella 2500 fa

Stella 4000 fd

Å kunne tenke meg å ha alle i en serie, for eks 3 x fireblood eller 3 x Stella en i hver størrelse 1000 til 4000. Har vel saumfart alle plasser i jakt på fireblood 4000 men den ser helt umulig å få tak på. Så da blir det vel Stella som blir serien. Å da til 1000 kr spørsmålet vedr Stella 1000 , hvilken serie lagde de den beste fa , FB , fd eller fe ?

Innspill mottas med takk :)

Kommer nok da en annonse i snarlig fremtid på 2 stk fireblood ifra meg " begge er som nye 1000 fa og 2500 fa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stella er i en klasse for seg, litt morsomt at jeg har kjøpt de rette modellene da iflg Dansken ;)

Fireblood snellene mine, her har jeg bare prøvd 1000 snella.... akurat som ei Stella å fiske med :)

Snakket med en på Shimano sitt service kontor, han mente Fireblood er fult på høyde med Stella " foruten 2-4 kulelagre på visse modeller "

Så målet er da å få tak på ei Stella 1000 FA ;) Å det blir nok ikke lett :)

Forøvrig betalte jeg kr 1800,' for Stella 2500 FA " ubrukt eksemplar og kr 2700 for Stella 4000 FD denne også ubrukt " tror selgeren var samler eller noe slikt da han hadde alle modeller som er utgitt, å t.o.m flere av noen derfor fikk jeg kjøpt disse to. Begge sneller i eske med alt av duppeditter som skal være med :)

I morra skal jeg prøve den nykjøpte Stella 4000 FB"n, har fylt den med 0,15 fireline

Lykkelig fisker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.