Gå til innhold
Fiskersiden

Kvitter meg med ting & tang


Martin Lopez
 Share

Recommended Posts

Alt SOLGT!!

Mer kommer etterhvert

Er det noe dere lurer på bare spør :) Kommer til å legge frem en god del godtterier , skjeldne sluker, wobler emner, kroker og samlinger etter hvert også. Unik møbel til å holde orden med fluebindeutstyr og til dere fluebindere kommer etter hvert, også fluebinde material.

Det jeg strekker over er solgt

(OBS ! Besvarer ikke anonyme PM)

Endret av Xplorer1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 5 months later...

Omsides og etter en god del tid i tenkeboksen, ser jeg ikke det som fornuftig å beholde båten som mange av dere allerede kjenner og har fisket i fra. XPLORER! Med tanke på at båten er spesifikk bygget og tilrettelagt til havfiske - charter fiske med all nødvendig og krevd utstyr , ønsker jeg å vise denne til dere i 1. omgang. Den blir lagt ut senere for åpen marked på finn.no ila april.

IMG_1346.JPG

Tekniske data MS Xplorer

  • 7 meter lang
  • 3 meter bred
  • 100 Hk, Yanmar motor
  • Sluregir
  • Styre konsoll ute & inne
  • Furuno kartplotter - fjernstyrt
  • Furuno ekkolodd
  • VHF radio
  • Redningsflåte til 6 personer
  • Godkjente reddningsvester til 6 pers
  • Lovpålagt sikkerhets utstyr
  • Ekstra propell
  • Fiskeplass til 4 personer
  • Sløyebord
  • Spylepumpe på dekk
  • Ankringsredskap samt ca 1 km med ankertau
  • Stanholdere
  • Kokemuligheter
  • Fiskelykke :)

IMG_1844.JPG

Båten er er 1 Stigfjord - 2006 modell. Meget stabilt , praktisk og solid fiskebåt med 2 soveplasser.

SOLGT !!


Litt om turene med båten kan leses i denne tråden
Om noen av dere er interesserte og ønsker mer info, ser jeg frem til å høre fra dere via PM (OBS! Besvarer ikke anonyme PM)
Seriøse spørsmål om båten , eller om det som er lagt ut til salgs i 1. post , og som jeg kan besvare her på tråden tas også

Endret av Xplorer1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iom at tanken er å selge båten, ønsker jeg å kvitte meg med reserve ekkolodd som fortsatt ligger i esken og selvfølgelig ubrukt med norsk bruksanvisning og monteringsbraketter. Adekvat giver bør handles separat.

Selger derfor en Furuno FCV- 585 til høystbydende over kr. 7000 + frakt, eller 1. mann til mølla. Kostet nesten 14 000 i Norge og er ikke handlet utenlands i fra.

eco_furuno_fcv585_2.gif

Er det noen av dere som er interessert i 1 virkelig flott verktøy som viser hva som befinner seg under båten og hjelper dere å forbedre fangsten, ta gjerne kontakt via PM ( OBS ikke anonyme og kun seriøse besvares)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Alt SOLGT !! Båten også :) Det beste av alt er at jeg kan fortsatt disponere Xplorer etter behov og ønske !!! Så , det kan hende at flere fiskeapporter kommer fra min side også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.