Gå til innhold
Fiskersiden

Liten Fangstrapport Akersvannet på kart


Tønsbergfisker
 Share

Recommended Posts

Takk for nyttig kartlink! :) har fiska på flere av de avmerkede plassene selv. Har du noen bilder kan du godt smelle ut de også ;)

Skitt fiske

bra det :) er lissom der jeg alltid har fått fisk. er lite midt utti vannet der, men nå skal det sies at jeg har ikke prøvd veldig mye uti der så kan ikke gå som no fasit der ass :)

har bare non få bilder fra de små jeg har fått i år. Bytta tlf serru.. men åssen i h. får man lagt inn bilder på den sida her a. hver gang jeg prøver å lage album tilter dritten. og jeg kommer ikke videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typiske abborplasser eller er det mer tilfeldig hvor man støter på 1kg+ der?

er vel egentlig litt tilfeldig. men beste stedet å starte er nok mellom øya og brygga på vear sida. ca 20m utenfor øya er det en "møllebakke" står en del stor abbor der. bunnmeite med mark er nok det som gir best resultat der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

firetiger, Golden ambulance, rød bomber og rød/hvit er vel det jeg bruker omtrent. varierer litt på størrelsen på bait :)

7,5 var "i går" ja.. tok ikke no bilde av den for det regna som fy ***** da jeg fikk den og go-prokameraet lå hjemm. hadde bare iphone og den er ikke glad i vann. men tok bilde av den på 4,5. men veit ikke åssen jeg legger ut bilder her,,

Endret av Tønsbergfisker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for info om åssen man får ut bilder her.. så skal se om jeg fikk det til her.. et par fra fredagen. fikk ikke tatt fler pga været. skal legge ut resten av bildene av de større fiskene når jeg finner de :)

http://www.flickr.co...N03/7236467420/

http://www.flickr.co...N03/7236464770/

http://www.flickr.co...N03/7236468574/

all fisk blir selvfølgelig satt pent utti vannet igjen

Endret av Tønsbergfisker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funker ikke å se disse bildene, fordi du har lagt inn linken, og du har krysset av for at de er private..

For å gjøre om slik at alle kan se det:

Trykk på bildet, og blad ned. Nederst til høyre står det: Owner settings, og der endrer du.

For å legge inn link:

Trykk på bildet, og "Share" opp til høyre. Så trykker du hvor det står: "Grab the HTML/BBCODE" og trykker på den linken, så høyreklikk og kopier.

Deretter limer du rett inn her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hehe,. nei har ikke fått meita gjørs enda.. men skal teste det i løpet av mnd tenker jeg :) har vært der nede nesten hver eneste dag den siste mnd. og er veldig mange som går etter gjørsen der om dagen. både folk som fisker agnfisk og folk som ligger å slækkern i båt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter en sinnsyk helg på Akers har jeg bestemt bare å oppdatere kartet på fisk over 5kg.. fredag, lørdag og søndag ga ikke mindre enn 26 gjedder og 1 abbor.!!!!

er jo helt sinnsykt det vannet om dagen. vi var riktig nok 3 som fiska.. største på 4,2kg og minste på 900gr. så er godt på vei mot det ene målet for 2012 som er 100+ gjedder. vi er oppe i 64 foreløpig. mål nr 2 er og komme over den magiske 10'ern:)

non bilder kommer etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

jada.. er der nede et par tre ganger i uka nå. båten har passert 70 gjedder hittil i året så målet på 100stk går nok før vinteren.. har meita gjørs en kveld, men blei ikke no store greier.. en på 3,2 og en på 2,8 pluss et par smågjedder på rundt 3ern.. du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada.. er der nede et par tre ganger i uka nå. båten har passert 70 gjedder hittil i året så målet på 100stk går nok før vinteren.. har meita gjørs en kveld, men blei ikke no store greier.. en på 3,2 og en på 2,8 pluss et par smågjedder på rundt 3ern.. du da?

Har du noen bra tips om gjørsmeite fra land? Har ferie nå så kunne tenke meg en tur nedover. Hva bruker du som agn?

Plassen du har skrevet diverse bunnmeite bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

njæææ.. det er vel generelt bra med bunnmeite etter gjørs stort sett over hele vannet. men jeg har ikke testa det nok til å komme opp med no fornuftig svar til deg. veit mange legger seg midt uti vannet med båt etter de store. men ikke no i veien for å få det fra bryggene heller..

jeg har fått gjørs med meite på nordsiden av vannet.. meiter da med sørv :)

Endret av Tønsbergfisker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.