Gå til innhold
Fiskersiden

Din største gjedde i år?


Recommended Posts

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sitat:Opprinnelig postet av Hoika

sitat:Opprinnelig postet av Marken

8 kg og 92 cm i mars.( Magen var tom. )[ :) ]

Den må ha vært ganske full av rogn?[:0]

Jeg er ikke sikker om den var full av rogn fordi den var på land i 2min på underlags matta, men den var veldig kraftig . Når jeg slapp den ut igjen , kjente jeg at det var lite i magen.( Kan det ha vært en veldig stor hann gjedde? Men den blir vel bare opptil 5kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

sitat:Opprinnelig postet av Atom Giller

hehe... 8 kilo Øyer`n, men nå har je akkuratt vært å kjøpt meg JerkBait utstyr så da får vi håpe det er så rått som det virker som da.. synes forresten at moderatorene burde lage et "eget" forum for JerkBait.

Hvis man skal lage eget forum for alle redskaper blir det fort litt mye..[8D]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente vel mer som en egen post da, feks sånn som at "Fluefiske" er en egen "Post" her på forumet, sammen med feks. "Laksefiske" så kunne det vært en egen post hvor man kan dele erfaringer om JerkBait. Siden det er på vei inn som bare fy nå.

sitat:Opprinnelig postet av MP

sitat:Opprinnelig postet av Atom Giller

hehe... 8 kilo Øyer`n, men nå har je akkuratt vært å kjøpt meg JerkBait utstyr så da får vi håpe det er så rått som det virker som da.. synes forresten at moderatorene burde lage et "eget" forum for JerkBait.

Hvis man skal lage eget forum for alle redskaper blir det fort litt mye..[8D]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

sitat:Opprinnelig postet av Marken

sitat:Opprinnelig postet av Hoika

sitat:Opprinnelig postet av Marken

8 kg og 92 cm i mars.( Magen var tom. )[ :) ]

Den må ha vært ganske full av rogn?[:0]

Jeg er ikke sikker om den var full av rogn fordi den var på land i 2min på underlags matta, men den var veldig kraftig . Når jeg slapp den ut igjen , kjente jeg at det var lite i magen.( Kan det ha vært en veldig stor hann gjedde? Men den blir vel bare opptil 5kg)

Er nok IKKE noen hanngjedde nei.. Er ikke ekstremt belest om gjedde, men mener at hanngjedde over 3kg i Norge er ytterst sjeldent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av cb

Er faktisk tatt noen hanngjedder på over ti kilo i Sverige.

Såpass ja! Mener bestemt at jeg har lest om en hanngjedde på rundt 5kg fra Sverige og at dette var ekstremt stort og ytterst sjeldent. Så da er det vel enten en lite opplyst artikkelforfatter eller leseleif av meg[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.