Gå til innhold
Fiskersiden

Din største gjedde i år?


Recommended Posts

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Siden jeg egentlig ikke veit eksakt hvor mye gjedda veide så får det holde med et par bilder.. Har fått den anslått til 9-10 kg, men ikke veit jeg.. neste gang stor gjedda lar seg lure har jeg forhåpentlig vis med veie utstyret, så da skal jeg nok stille bedre rustet til denne lille konkurransen vi tydligvis har gående her [ :) ]

15042005191206pCMG3cV1VH6f.jpg

På flue [ :D ]

030520052339167817Ed89H42o.jpg

Det er i alle fall største gjedda jeg har tatt hittil i år, og forøvrig pers til de grader!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gjedda til Ole M er den feiteste gjeddepurka jeg har sett ! Og jeg har sett noen gjedder... Har mistanke om at den i tillegg til å være rogntjukk også har inntatt et bedre måltid [ :) ]

Min forløpige årsbeste tror jeg vi skal forbigå i stillhet [ :D )]. Jeg får skylde på at den ikke ble veid, målt og fotografert etter gjeldene standarder, men den veide heeelt sikkert 15 kg... eller var det hg...[:I] Det var visst hg..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 1 kg. tatt på fluestang og jigg... Ja juks og fanteri, og noe jeg kanskje ikke skulle ha røpet her.. Men jeg fikk nada på flue, og han med jiggen drog som pokker med gjedder. Så ja.. jeg kunne ikke motstå presset til å prøve et par kast... off.. nei dette er bare flaut.. At jeg kunne gi etter... Men var nå godt å få det ut av kroppen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.