Gå til innhold
Fiskersiden

tips for hvor man kan reise i nord-norge for kveite fiske?:)


nygård
 Share

Recommended Posts

hei:) sitter og har lyst til og planlegge en gutte tur til nord for kveite fiske, men da trenger jeg noen tips:) som f.eks hvor i nord synes dere det er best og fiske etter kveita også må det være ett sted som har hytte utleie og båtutleie:)

har vanligvis reist til mo i rana 1 mnd hvert år for å fiske å besøke familie, men pga skillsmisser og masse andre greier så har jeg mista muligheten til og få låne båt oppi der(*****). er helt fersk her på forumet og setter stor pris på alle svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen til forumet! Kveitefiske er poppulært og dermed er det mange som har stillt samme spørsmålet. Du får masse info. både om steder og teknikker om du bruker søkemotoren. Tromsø er et glittrende utgangspunkt, og en by som kan være både en morsom intro og avslutning for kveiteeventyret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mo i rana er plassen! er veldig vanskelig og leie båt på mo. da må du nesten komme i kontakt med privatpersoner.

har fått mye fin kveite i mo i rana:) og ja, er nesten håpløst og finne noen som leier ut båt, og ihvertfall vanskelig å finne noen som er like ivrig som meg:p når jeg først kommer ut på havet er det VELDIG vanskelig å få meg på land igjen:p Endret av nygård
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.