Gå til innhold
Fiskersiden

FS Julekalender - 18. Desember 2012


veg
 Share

Recommended Posts

Nice! Bra tiltak som organisator og fin luke! Mye pen fisk som jeg gjerne skulle hatt på lista sjæl!

Snyggt veg :) Er noen arter der jeg bare skulle hatt meg en liiiiten tur etter...

Takker! Så godt som alle artene jeg har på lista er ganske bankers, så er bare å komme seg ut :)

Mye bra her, mister. Finfin luke :)

Applaus for innsats, fangster, bilder og det skrevne ord!

Fin luke! Mye fin fisk og flotte bilder! Stå på videre. :)

Fin luke :)

Takker så mye! Så nå at det var store mengder slurvefeil i teksten, men det får gå.

Pultosten vil ikke jeg ha skylda for ! Og takk for at du synes vi er "middelaldrende" :rock: .

Det er jo et velkjent fenomen at gamle menn sitter hjemme og skriver sure innlegg til avisa om at nrk sender gudstjenesten fra feil kirke og at rullatorene var bedre før i tida, så dere er middelaldrende enn så lenge :)

Fin luke :)

Veldig bra :)

Pent!

Takk for tilbakemeldinger, kult at dere gadd å lese !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott luke, takk for turene :)

Takker. Vi får prøve å få til noe tull neste år også, om det blir tid og anledning :)

Kjempeopplegg Veg! 60 arter+ blir no stress neste år. Vi kjenna plassan!

Må iallefall gjøre ett forsøk, kjenna jo alle plassan!

Takk Veg!

Takk til deg og, forøvrig. Laksepersen tok jo på ei metallplate du skaffet til meg! :)

Ikke dårlig! Snasen luke!

Takk for turer i 2012 :)

Ser fram til mer kjempeopplegg og målrettet sypike i 2013!

Ja!?? Jeg visste jo ikke hvordan de to artene så ut før uka etter.

Akkurat det var faktisk ganske kult. To arter som henger meeeeeeget høyt!

Ett år over forventning? Mycket bra

Njaaa. Året går jo aldri som man forventer, men om dette var over eller under forventning vet jeg ikke. Det jeg vet er at jeg kan se tilbake og være rimelig fornøyd :)

Øi! Du har vært i dammen min og fisket! Uten at jeg fikk være med! Som straff må du bore samtlige høl i isen for meg på Lygning i februar.

Forøvrig var det tre søte små fisk du fikk der. Kom tilbake, og vi skal prøve å skaffe deg noen litt voksnere eksemplarer :)

Strålende rapport, strålende bilder, strålende fisket!

Takker!

Får nesten prøve å få til det, ettersom karpefisker er kule og sånn. Angående boring av hull vil jeg tro du kommer til å foretrekke å bore dem selv, om du vil rekke å fiske før helga er omme :P

Flott år!

VI får køyre om kapp mot 60 i 2013. :fish:

Eg har som fyrsteprioritet å kvele ein slik neste år!

Hehe, the race is on! Angående laka så er det jo bare å satse videre, ikke at det er ett frustrerende og utfordrende fiske på den plassen eller noe.

Fin rapport og mange flotte fisk! Herlig å se et skikkelig laksebilde også ...ikke bare de elendige "skitten laks som henger etter halen i et tau" bildene :thumbsu:

Du hår takke Sølvreven for det bildet. Han er flink til å ta bløggebilder av seg selv, men når andre skal fotograferes mases det om vasking av laks og korrekt posering i hytt og pine, hehe.

Endret av veg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott rapport og fine fangster.

Ser OZ sin dam skulle vært besøkt av meg som knapt har en ferskvannsart sør for Kr.sand.

Kjekk lesning og flott at du tar bilder av små fisk og stemning rundt fiske . Mange glemmer det.

Keep it up, våre veier krysses nok snart siden du i "ny & ne" er med broderen

Takker ! Moro med ferskvannsfiske ja, utrolig mye tullearter å hente nede på flatlandet :) Våre veier krysses kanskje allerede på treffet i februar, dersom isen holder?

Flott rapport og jammen et meget bra fiskeår.

Hyggelig å se at NKPL har hatt sin innflytelse.. hihi.

nå er det vel bare å ta en tur nordover snart for å hilse på Team Sluk? Vi stiller som guider.

Takker så meget. Jeg er ett resultat av NKPL's kulturrevolusjon. Målet er at anno 2020 skal hele norge gå i liga kler. Istedet for å reise nordover legger jeg på en ekstra null på alle store fisk jeg får i trondheimsfjorden slik at de blir veid rettferdig mot nordnorsk standard. 1,8kg hyse=20+ :D

Endret av veg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.