Gå til innhold
Fiskersiden

Fyrverkeri :D


roysen
 Share

Recommended Posts

Det er litt krav til utsalgsteder av fyrverkeri og jeg har lite tru på at du finner ett nettsted som selger deg skikkelig fyrverkeri. Skikkelig fyrverkeri er den typen fyrverkeri som du kommer tilbake år etter år for å kjøpe med alle fingre og øyne og andre kropsdeler intakt. Samt at du ikke sitter buret inne for å ha brent ned naboens hus eller lignende på grunn av ett "uhell"

Ønsker deg med dette en sikker nyttårs feiring og når du kommer så langt, ett riktig godt nytt år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å var det sånn du tenkte. Jeg trudde du ville kjøpe online :P

Jeg vil anbefale svea - anything else sux

Jeg vil også anbefale v-shapes da de er ikke som alle andre rakettbatterier men lager litt liv og røre :) Lion -svea takeoff(min favoritt i mange år)-broadway eller svea victory som jeg har kjøpt i år. 45 sekunder fra ett batteri som er større enn mange av de som holder på i nærmere ett minutt eller mer. Glær mæ :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no... no you dont:

"Bakgrunnen for forbudet mot privat kjøp og bruk av raketter, som ble innført i oktober 2008, var at slike produkter forårsaket mange skader. Forbudet resulterte i en halvering av personskadene"

http://dsb.no/no/Kampanjer/Fyrverkerikampanje/Pinneraketter/

En halvering der altså. Halvparten så mange som ender opp på hotel på morrakvisten på 1.nyttårsdag. Halvparten så mange som mister ALT de har av eiendeler. Og halvparten så mange som skyter av seg fingre og øyne og hva nå pokker de greier å skyte av seg i fylla. Jeg synes målet må være at ingen ender opp uten hus eller hender etter nyttårsfeiringa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blogz du er for påvirket. litt av morroa er jo spenninga på hvilken vei faenskapet går :P

selv begynner jeg faktisk å bli så gammel at jeg tenker at det skal ikke gå høyt eller smelle høyt.

seff gjør det ingen ting, men det kan naboens sitt gjøre.

jeg er blitt mer og mere glad i skikkelige fontener. noe som uheldigvis er langt imellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener spectra er blandt de gode, men her er det vel litt delte meninger uansett.

Kjøpte et spectra batteri til 59,- og et annet(festival eller noe...) til 99,-.

Spectra hadde 12 gram "bomber" og smalt helt greit, det andre som var dyrere hadde bare 7 grams "bomber" men smalt omtrent likt.

Konklusjonen er vel at spectra lager lite mye smell til lavere pris.......i dette tilfellet hvertfall.

Roulette batteri er en bankers, rimelig og pent.

ellers erfarer jeg at det er mangen fine batterier i prisklassen 200-400 kroner, helst de med 50 skudd og mer er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.