Gå til innhold
Fiskersiden

Skaffe og skifte stangring på kinetic godspeed 20-30 lb 3 delt


Brosmebeistet
 Share

Recommended Posts

Mener det skal være fuji ringer av et eller annet slag... amerikanske stangbyggesider eller noe kan være en grei start... evt. Ebay. Nordmøring her på forumet kan sikkert peke deg i rett retning da han antaklig er den på forumet her som er mest inne på stangbygging...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det skal være fuji ringer av et eller annet slag... amerikanske stangbyggesider eller noe kan være en grei start... evt. Ebay. Nordmøring her på forumet kan sikkert peke deg i rett retning da han antaklig er den på forumet her som er mest inne på stangbygging...

Da får vi håpe Nordmøring ser denne....Takk for tipset så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet ut av ringene, det var Fuji low rider. Tar ett mål i morgen og får satt det i bestilling! Må lese meg litt opp på prosedyre for å ta vekk de gamle og sette inn den nye! Skal nok gå dette. Likte den stanga utrolig godt, lett og sterk! Godt håndtak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mudhole.com og youtube.com er to nettsteder du vil kunne dra nytte av..... det har iallefall jeg tenkt til :P

Ser de har typen jeg trenger på mudhole.com, sjekker med Baardsen i morgen om de har noe på lager. Hvis ikke blir det mudhole

Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.