Gå til innhold
Fiskersiden

Blåkjeft


Ulketryne
 Share

Recommended Posts

Hei, Blåkjeft har jeg veldig lyst på. Noen som vett om plasser på Haugalandet,Karmøy,Rogaland bor på karmøy. jeg og binnladden vett om ein plass han har fått men vi tok en liten tur og ble kun lus-uer som var nermest og han har kun fått for noen år siden. Så trenger tips\plasser til Blåkjeft hadde blitt glad om jeg fikk en :turned: snart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den finner på bratte skrenter bestående av fjell eller stein.Og aller helst over 160 m dyp. Finnes fra midten av Fosen og videre sørover til Boken.

Lett drifting med 5/0 og makrell i ikke for stor størrelse burde gjøre susen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den finner på bratte skrenter bestående av fjell eller stein.Og aller helst over 160 m dyp. Finnes fra midten av Fosen og videre sørover til Boken.

Lett drifting med 5/0 og makrell i ikke for stor størrelse burde gjøre susen.

Ditt svar sier til meg at de trives i mange typer biotoper... På vår side av landet er 120 meter ( har fått noen på 80 meter), myyyyye strøm. de 2 1. timene mot flo, månen på vei opp, sand-leirebunn , med koraller i nærheten (de er mellom korallene) og det finnes ikke stor nok agn og kroker for disse ;)

Artig fisk...lett og vannskelig

Karmsundet

Karmsundet

Om du ikke har tatt knekken på siste størrelse du fikk hos meg, inviterer jeg deg og pappa til ennå 1 tur :)

Endret av Xplorer1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.