Gå til innhold
Fiskersiden

Berkley Skeletor Pro 6-18 g haspel & 8-36 g multi selges!


BanJon
 Share

Recommended Posts

Jeg selger en Berkley Skeletor Pro til haspel (SES-60 ML). 6-18 gram klassifisering, 6' og i en (1) del. Stanga er brukt en gang i ferskvann, aldri i saltvann. Selges pga at jeg nå har byttet ut denne delen av stang-samlingen. Tenker 700,- + eventuell frakt for stanga; selger den rimelig da jeg fikk den for en god pris.

Ypperlige stang til vertikaljigging, samt jiggfiske innenfor gitte vektklasser og når man skal fiske innen en viss radius som ikke behøver en lenger haspelstang. Haspelutgaven balanseres flott med en snelle i 1000 klassen og er et lett og godt valg til f.eks. delikat jiggfiske etter storabbor. Rød tupp gir god indikasjon ved pirkenapp, samt at stangen har nok rygg til å temme større fisk.

Ved eventuelt kjøp innad i Telemark fylke så kan det muligens ordnes med å møtes på halvveien/at jeg kan ta den med hvis jeg skal i retning av kjøper for å spare frakt. Det enes man i så fall om på forhånd.

Frakt blir gjort med stang i stangtrekk og forsvarlig pakket i papplengder som jeg har på jobben.

Send PM eller skriv her om du er interessert. Førstemann til mølla..

Endret av BanJon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gromme stenger til en knallbra pris, hadde ikke økonomien vert litt kip om dagen hadde eg lett nappet :)

Takk for tilbakemelding - selv om lommeboka henger litt med huet. :D

Grunnen til at jeg selger stang/stenger til en god pris, er nettopp pga at jeg fikk de til en god pris selv. Jeg syns det er greit å tilby en bra pris for de som kanskje ikke har så mye å bruke på en stang/ønsker å kjøpe en stang som de ikke behøver å ha dårlig samvittighet for at kanskje blir stående ubrukt visse deler av året. Så jeg håper disse får en ny eier; da jeg allerede har bestilt en av to nye stenger *kremt* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg litt usikker.. hvor mye kan man egentlig kaste med 6-18g'n? Vil ha en av de iallefall.

Svar da, jånn

Æ har svaaaart dææ1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått på en liten smell her..

Åh? :D Tar det som et "jeg står over", så får du si ifra hvis det er en feiltolkning.

Enn så lenge er da stengene fremdeles til salgs - for eventuelt andre interesserte som er innom her og leser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere slutte å bare kjøpe rask av Oz - kjøp noe her også! Kom, kom, kjøp, kjøp! For å være bittelitt seriøs:

Jeg gir det et siste forsøk her, så blir de lagt ut på finn.no i løpet av et par dager. Det ække fjås at det er veldig mye stang/stenger for pengene her, så den som eventuelt sitter og vurderer å skrive noe på tastaturet bør benytte sjansen om det er den minste spore av interesse for blant annet vertikalt fiske med lettere utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da ser det ut til at multi-utgaven er solgt, så jeg krysser ut den her. Haspelutgaven er fremdeles tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.