Gå til innhold
Fiskersiden

Botne Havfiskefestival 2013


Area
 Share

Recommended Posts

Ja bare å ta av seg hatten for Tor Arne 17kg!! på en treig og vanskelig fiske dag er imponerende. Morsomt å se hvor mye man kan lære av å blanke også :P

Var det ikke ditt rosa gulpagn som dukket opp i kjeften på min fisk :) ?? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Botne havfiskefestival sist helg. Jeg glemte igjen, antagelig på brygga ved båtene mitt LopeZ målebrett. Den NHF gule. Den har mitt navn på dog dårlig, men har og risset inn et par ekstra mål. Om noen fant den og tok den med vær snill å gi meg et hint. Det er den enste jeg har.. Forøvrig har den et nylontau løkke i toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer nok det...og lurer på hvem som kanskje tok den med seg..

Det var ikke meg !! Jeg donerte resten jeg hadde til gamleklubben Torungen HK, men beholdt noen flere til senere bruk selv. Legger til side 1 til deg og denne får du neste gang våre veier krysses , om du kan vente. Pass på denne ( formen har jeg destruert)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lå der idag også, så jeg tok den med meg. Så du kan komme til Holmestrand å hente den eller du kan få den igjen på Grensenappe.

Du er født snil , Knut :) Det vet vi alle som vet hvem du er ... :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var rått! Nydelig! Om du kan ta den med på Grensenappet er det flott. Jeg får ikke vært med, men Tor Arne eller en av de andre kan ta den for meg. Skal med jobben den helgen dessverre. Takker og bukker. Kan hende jeg kan få hentet den også. Mitt mobilnummer er 90615274..

Endret av potbelly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.