Gå til innhold
Fiskersiden

Håp i hangande snøre NRK1HD 17:10


Recommended Posts

Innlandsbonden Helge Søfteland tar med seg Norges ukronede havfiskedronning, Torunn Handeland, for å jakte på stortorsken ved Sørøya i Finnmark. Der svømmer kanskje de største torskene, og torsk over 30 kg på stang er ikke uvanlig. Men å få den til å bite, er ingen selvfølge. Derfor har Helge Søfteland også med seg et hemmelig våpen, noe godt fra Voss.



JYIEGoPEj0S9dvpOewErCg91HJK9r3ltmlZi_WWE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Programmet gikk for en stund siden også. Den " hemmelig våpen" blir dyrt i lengden og den gjør seg best på bordet i godt selskap med litt akevitt ( jeg har smakt på den jeg også , og den smakte)... :) Billigere å satse på svenskepilken :)

Torun er forresten en kapittel for seg...Slår de fleste tøffe gutter gang på gang under røffe forhold, og er at på til ei dyktig , flott og ikke minst feminin kvinne med stor K !! Må innrømme selv at en av mine største nervøse øyeblikker under 1 konkurranse ( Mausund) til tross for at det var mange dyktige havfiskemenn om bord og som ga meg mest prestasjonsangst noensinne ovenfor en kvinne , var å ha Torun om bord som medkonkurrent ( Gotland ( Frederik) var skipperen)...Puff :hot: !! ( Jeg vant båten med bra margin) og ble meg selv igjen...Etter seieren har jeg aldri hatt prestasjonsangst ovenfor noen dyktige kvinner ;)

Ikke mange kvinner som henne , nei ! Hu er 1 slags Lars Monsen til havs...

Endret av Xplorer1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.