Gå til innhold
Fiskersiden

Powerjigger 15-40lb til salgs (Utgaven med blå detaljer) SOLGT


BanJon
 Share

Recommended Posts

Selger min pent brukte Lawson Powerjigger 15-40lb havfiskestang pga overgang til ny stang. Stanga ble kjøpt for tre sesonger siden, men er ikke mye brukt alt i alt. Som med alt annet fiskeutstyr så har jeg pleid denne godt og dermed også sett til at den har fått en runde med klut og ferskvann etter hver tur. Ingen skader i holk/stangringer, det som man kan pirke på er to ting:

1. Det obligatoriske rustfarge-innslaget som kommer der lakken fra holken møter enkelte av stangringene.

2. Noen få stikkskader i fremre gripeemne - fra da en viss hund i huset var valp og testet et bitt eller to i smug (det er snakk om en veldig liten hund, så det er ikke akkurat grizzlybjørnbitt).

Jeg kan ordne bilder hvis ønskelig; stangen skal uansett pusses og vaskes as we speak etter å ha vært på sin siste saltvannstur nå i helgen.

Pris ser jeg for meg rundt 800,- + frakt. Stangetui følger ikke med da det ikke var å oppdrive da jeg kjøpte stangen. Jeg sender stangen godt pakket i pappetuier som jeg har på jobb.

Gi lyd om du er interessert, førstemann til mølla og alt det fjaset der.

-Jon-

Endret av BanJon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ingen som har behov for en Power Jigger? Tough crowd! :D

Den ligger ute på finn.no også forøvrig, med bilder og tilleggs-info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Dette begynner å bli trist; nok en bumping av tråden. Det er lov å legge inn bud om man syns prisen er helt hårreisende horribel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.