Gå til innhold
Fiskersiden

Hei, Noen som Har Fått Makrell Allerede?


rhcorni777
 Share

Recommended Posts

Jeg pleier alltid å se makrell i mai, da jeg ferdes mye ute mot storhavet (Øygarden/Sotra). Har ikke sett noe til dem enda, men regner med de ikke er langt unna.

Tar nok litt lengre tid før de trekker inn i fjordene. Som nevnt, så kan det forekomme at man tar noen som overvintrer inne i fjordene, men det er som regel langt mellom dem da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makrellen pleier som regel å invadere fjordene i begynnelsen av Juni. Jeg gleder meg til å få fylt opp agn-fryseren. Etter det kan makrellen stikke til havs igjen for min del! De har en tendens til å bli litt i overkant irriterende til tider...

Endret av Alexander Johnsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, gleder meg også både til agn og mat, omnomnom:) Fikk 9 fisk igår hehe, 1 rødnebb (Tror d er d den heter=?Dama t blåstål...) Eller e d sypike hmm, 3 sei tror jeg, 2 torsk eller noe, 1 flyndre yay!! tror aldri har fått flyndre før:) 1 rød torsk



Sinnsygaste veret på sjøen idag, glad for me ikkje kjørte å handla for det kom ekstremt brått på!! Hjalp og nettopp 2 tysker i lang, de såg totalt forskrekka ut, bare skalv, 3 meter bølger i en 14 fot åpen båt trorkje d e så kjekt.. Mangle fortsatt en båt med tyskere, håpe de har redda seg i land en plass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.