Gå til innhold
Fiskersiden

Min første laks ved dorging:d


rhcorni777
 Share

Recommended Posts

Grattis! må få opp bilde.

Du kan f.eks legge det opp på fb, går du inn på bilde, høyreklikk, å velg kopier image url eller noe i den duren.

Så kan du putte det inn i posten her.

Ellers finnes det jo andre tjenester, en norsk er www.bildr.no

Holder selv på med et lite prosjekt på laksedorging.

Når/Om jeg får en.. blir det min første laks.

Er selv stortsett i høgsfjorden, men hadde tenkt å teste ut årdal også.

Tor Arne

Endret av tah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til å få laks om du bare fisker... Jeg tenkte sånn at jeg får jo ikke fisk ved å sitte hjemme. Tok bare ca 50 timer:P;) Ikke noe downrigg eller noe , men sikkert utrolig heldig, damn så unikt å ha en sånn på kroken altså, tenkte at d var umulig, men d var d jo ikke, ***** frister med flere og nå:D:D: hadde bare ikkje mer bensin igjen:(



Så bare at de hoppte så kjørte eg i ring der noen ganger, fikk først som ramlet av og så en til så ikke mer bensin, over bare kanskje max 1 time.. Jeg er jo veldig nybegynner og egentlig, men er jo bare å prøve som dem sier;)



https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152904313520065&set=a.10152898856755065.1073741826.842075064&type=1&theater

Funket denne linken?



Venter ennå på den store nye håven på postkonteret til eg får penger snart, så måtte hoppe ut av båten å slepe den opp på land lol;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja ikke helt, men vikedalsviken, er stengt for alt fiske etter laks, så en må egentligt ut i krossfjorden for og dorge.. eller ytterst i sandeidsfjorden.

her er en som jeg fikk i slutten av mai 3.5 kilo. veldig tidligt for fisk på denne størrelsen. håper det blir mye av disse på denne størrelsen i år.

941810_10151693428661000_548903768_n.jpg

Endret av Gunnleiv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, men var bare å hoppe i bildene når du postet link til første bildet :)

Det du gjør for å fikse det selv.. om du bruker google chrome er.. høyre klikk på bildet.. kopier bildenettadressen..

Så velger du image på edit feltet her inne, lim inn url.. ok.

Tor Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å slå høgsfjorden for dorging etter laks, mange gode elver renner ut der vet dere. Ellers er det vel skudesneshavn som er bankeren tidlig i sesongen. Gratulerer med fin størrelse laks på dorg. Den er super å røyke, så jeg ville levert den inn til et røykeri og få den kaldrøyket. Den blir for grov som grillmat :) eneste måten å få fisk på er timer med krok i havet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.