Gå til innhold
Fiskersiden

Ami og Karlerns fiske rapporter!(Siste tur:22.3)


Ami
 Share

Recommended Posts

Setter i gang en sånn tråd jeg også, for meg og Karlern...[8D]

Vi hadde en liten tur i østmarka i dag, fisket fra ca. 8 til 12, det blei

bomtur... [} :) ] Vi fisket med gullhodenymfer, men skiftet til spinnare etterhvert.

Har mer troa på dette vannet på kvelden, vi har fått 10 ørreter over halvkilon her før, med største på 700 gram!

Vi stikker til sølvdobla etterpå, for å få årets første ørret![ ;) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Cral

Hvordan var vannstanden i Sølvdobla? Ser på ofas sider at vannstanden skal være meget lav?

Vi var der i sta, fikk 21 ørreter til sammen! Utrolig overbefolka vann, derfor vi dro dit, for å dra litt fæsk![8D] Alle fikk svømme videre.. Vannstanden har sunket MYE, men det var bare positivt, det ble fler fiskeplasser og lenger baksleng!

Endring: Vi fisket forresten med hareørenymfa og en helt svart gullhodenymfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde to andre og meg, bestemt oss for å prøve gryntidlig om morran. Vi dro avgårde klokka 3:00!

vi kjørte på til områdene rundt osteøya. Vi startet med flue, etter noen få kast skjønte vi fort at fisken jagde akkuratt utenfor kastehold, så vi bytta til sluk! det gjorde susen, vi dro torsk etter torsk og sei etter sei, vi fikk vel rundt 30fisk på under en time[ ;) ][ :) ] så roet det seg ned. Litt senere dro en av de andre folka en nydlig sø på akkuratt 1kg! Like etter det var det min tur og jeg fikk en på rundt 500gr. sammenlagt endte vi vel opp på rundt 50fisk, døds bra tur! og nestegang tar vi med telt[8D]

Vi fikk også makrell(en på 950gr) lyr, sild, sei, torsk, nebbis og sjø ørret=7 arter! ikke værst til å bare fiske med sluk, flue og wobbler!

[ ;) ]

Jeg har herpa digital kameraet, ellers hadde jeg hatt med bilder også men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.