Gå til innhold
Fiskersiden

Fiskeutstyr i Bergen


Ivarkald
 Share

Recommended Posts

Dra til Campellen!! Knall utvalg, mye kunnskap og gode tips, kjempe folk, og god kaffe :)

Campelen på bryggen kan anbefalast på det sterkaste. Kunnskap om stort sett alt mellom himmel og jord og stor jord innen fisking. Litt vanskeleg å få finne første gongen (nokså diskret skilta på historiske bryggen), men har du først funne fram, lærer du fort vegen ;-)

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Både Bergen Aktiv, Fletteriet og Campelen kan skilte med ekstremt hyggelige og hjelpsomme folk og konkurransedyktige priser på sitt. (alt kan ikke alltid være på tilbud :) )

Mine inntrykk er at Fletteriet er stor når det gjelder tungt havfiske da de som jobber der sitter inne med mye kunnskap og årevis med erfaring på området, på Campelen er det vel mest meitefiske som gjelder (de kan mye annet og. f-eks skifte stangringer på "lykkestangen" min (ikke den nei din gris!)) og Bergen Aktiv er de stor når det gjelder fluefiske. (de har også ett godt utvalg innen andre typer fiske).

Selv handler jeg mest på Bergen Aktiv da jeg jobber i området, og prøver å stikke nedom Campelen etter kaffe og dingser til meitefiske så ofte jeg kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.