Gå til innhold
Fiskersiden

Isfiske i Finnmark, gratis tur på vidda til dere?


Discoverfinnmark
 Share

Recommended Posts

Hei kjære forumbrukere.
Jeg er tur og fiske interessert fra Finnmark som prøver å leve på fiske i Finnmark.

Derfor er jeg interessert i å høre fiskehistorier med bilder eller bli med noen isfiskere på tur(Har eget transportmiddel, scooter/bil)

Jeg kan også ordne fisketur på Finnmarksvidda med scootertransport, mot at jeg får dokumentere turen å bruke det på hjemmesiden min.

Turen jeg kan tilby består i lavvu med vedfyring, transport og lett bespisning, men dette må selvsagt avtales nærmere.
Dette gjelder for alle, enten du bor sørpå eller her i nord, så lenge du kommer deg til Finnmark selv.

Materialet skal brukes på nettside og i en kommende isfiskefilm(Finnmarksfilm), så håper det er noen som vil hjelpe meg med å realisere filmen.
Trenger ikke være profesjonell fiskere, for det er opplevelsen som er det viktigste siden denne websiden er for folk som vil vite mer om Finnmark :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende :) Tar deg på ordet, men spør bare for ordens skyld : Gjelder det alle , også meg som kommer fra Gran Canaria ? Har aldri vært på isen i Finnmark og det frister, må jeg bare si...

Ønsker deg lykke til med prosjektet. Flott at opplevelser settes høyt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.