Gå til innhold
Fiskersiden

Lowrance StructureScan modul til salgs


erik
 Share

Recommended Posts

Jeg har skiftet ut min Lowrance StructureScan modul (LSS-1) med en nyere modul, og selger derfor den gamle. Jeg bør legge til at jeg i praksis ikke har merket noen forskjell i det hele tatt på ny og gammel modul etter to turer med den nye, jeg bytter av ren forfengelighet.....

Modulen er kompatibel med alle Lowrance HDS, uansett generasjon og type. Du kan med andre ord bruke denne modulen selv om du har en ren kartplotter. Den er også kompatibel med det meste fra Simrad som seriene NSS, NSE og NSO.

Så hvis du vil kjøpe modulen som ga skjermbildene jeg brukte i DENNE og DENNE artikkelen har du muligheten nå. Som du vil se av artikkelen, er StructureScan skannende ekkolodd med ekstrem oppløsning for svært detaljert bilder av bunnstruktur. Med korrekt giver vil modulen gi både downscan og sidescan, enten en av gangen eller begge deler samtidig.

Jeg selger selve modulen, kjøpt i 2010 med helt ny strømkabel, sikringsholder og sikring. Modulen har stått inne i en kabinbåt, og når båten ikke har vært i bruk har den vært lagret innendørs. For å bruke denne trenger du en av enhetene jeg nevnte over, samt en StructureScan-giver. (LSS-1 er en eldre giver, LSS-2 er den nyeste, du kan bruke begge.) Du trenger også en ethernetkabel (den grå med gule kontakter) for å koble modulen til enheten din. Ethernetkabeler kommer i lengder fra 180 cm og oppover og koster fra cirka 300,-

Bilder av modulen, sammenliknet med Lowrance StructureScan HD og Lowrance Sonarhub. Modulen jeg selger er lengst til høyre i alle bildene:



blogger-image--651592635.jpg

Tre ethernetporter

blogger-image-85788057.jpg

Fire skruehull for permanent montering

blogger-image--766448553.jpg

Inngang for strømkabel og structurescangiver

En ny LSS-2 giver koster cirka 3.000,- hos feks Mjøsservice, mens en ny StructureScan HD modul (siste generasjon, den jeg selger er altså den forrige) koster ca 5.600,-

Jeg vil ha 2.500,- for modulen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.