Gå til innhold
Fiskersiden

carolina jigg


can
 Share

Recommended Posts

Er det noken her som kan forklare meg korleis eg skal knyte ein Carolina jigg. Har tenkt å bevege meg litt videre fra det tradisjonelle fisket med kun sluk. Har derfor lånt ei bok eg iverfall synes er bra, nemlig sportfiske langs kysten av ingar heum. Der stor det ein del om fiske med jigg og at den kan fortrinnsvis fiskast med Carolina takkel eller Texas takkel men det står lite om korleis ein knyt eit slikt takkel, er takknemlig vis noken kan hjelpa. Stanga mi er ei Shimano 9 fot 14-40 gram gjerne litt om kva søkke og gøt (sen) som egner seg også.

Har får handa noken elbe torsk sluker også enten 28 eller 40 gram, kva vekt og farger syns de egner seg best til nettop torsk og kanskje lyr?

Endret av can
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt søking rundt på forumet hjelper deg mye!! Lett Kystmeite går fint med den stanga. Noe flettet line på ca 0.20mm hadde jeg gått for tror jeg. en fortom av flourcarbon er da å foretrekke. Carolina jigg og texas jigg er sikkert fint og et søk viser lett hvordan man knyter disse, men en vanlig jigg med jigghode etter lyren funker muligens like fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar eg søkte men fant ikkje noke svar eg blei noke klokare av, men skal nok finna ut av det. Men eg har litt meir spørsmål.

Eg har tenkt litt på korleis eg skal gjera det for å slippa den evindelige knytinga når eg skal fiska med ulike takkel. Kanskje både med sluk, sluk med oppnenger, jig og kanskje agn ikkje alt sammtidig selvsagt men kanskje samme dag.

Noke eg har tenkt på er dette oppsettet her: Først multifilament deretter nokre meter med mono eller fluorcarbon som ender i ein svivel dette er liksom "grunnutstyret" på snella.

Viss eg skal fiska med kun ein sluk så fester eg selvsagt denne i svivelen fra "grunnutstyret" via ein splittring. Dersom eg skal fiska med sluk og oppenger så har eg ein otersvivel som eg har knytta to senestumper i altså ett ferdig takkel denne festes i svivelen fra grunnutstyret via ein splittring, slik at det blir da : svivel fra "grunnutstyret", splittring som fungerer som bindeledd og otersvivelen fra det ferdig knytta takkelet.

Skal eg fiska med jigg så gjer eg det på samme måte som med otersvivelen ovenfor, først svivel deretter splittring og deretter svivel igjen.

Det blir kanskje mange svivler og splittringer og eg har ikkje prøvd dette her i praksis slik at eg veit ikkje om det vil fungere, eg har berre fiska med sluk til no. Viss noke ler seg halvt i hel av dette forslaget her så må de berre gjera det men kom med noke som er bedre da, eg veit ikkje kva andre bruker.

Endret av can
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nyttig illustrasjon det der takk skal du ha. reknar med at bead er ei slags kule for å beskytte svivelen. Kva type krok er passeligt å bruke da og kor kjøper ein helst jiggkropp og krok. Anngåande det der med at takkelet fungerer best på fin botn, tenkte kanskje at det gjekk an og feste ett eller anna litt framfor jiggen slik at den flyt litt opp ett eller anna flytande altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.