Gå til innhold
Fiskersiden

Havfiskestang


Feskaar
 Share

Recommended Posts

Vurderer sterkt å kjøpe meg en LETT havfiskestang (15-30lbs) for middels tungt havfiske (kveite i 50-70kilosklassen) fra Barrettrods.

Selvfølgelig måtte stanga mi knekke i et basketak med den største kveita jeg har sett, så da er det vel på tide å investere i ny.

Jeg ville bare se om det var noen som kunne komme med bedre og/eller billigere alternativer selv om man stort sett ikke får en mer skreddersydd stang for ditt fiske, og med et heftig utseende fra Barrettrods, noe som er etter min mening verdt alle pengene.

Lurer også på om noen kan kommentere en link ellernoe på hvor man får kjøpt nye sveiver til Shimano TLD20, og hvordan man monterer dem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny sveiv kan du kjøpe på ebay fremgangsmåten for å bytte ut disse står ofte i beskrivelsen på annonsene på ebay. hvis ikke er det ikke det store problemet vil jeg tro. Litt avhengig av om det er 2speed eller ikke så skrur du av låseskruen v. "stor"skruen på sveiva deretter skrur du av den "store" skruen. da skal alt være løst vil jeg tro.";)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.