Gå til innhold
Fiskersiden

Daiwa certate 2014


jochie
 Share

Recommended Posts

Bestilte en Daiwa Certate 3012 og en 2506H direkte fra Japan for å erstatte mine utslitte rimelige Shimano Sedonavarianter.

Jeg regner med en formidabel oppgradering...Ville jo helst kjøpe fra lokalbutikken, men hverken lokalbutikken eller andre butikker i Norge har tatt inn disse nye modeller fra Daiwa Certate..Det nærmeste du kommer er de gamle sneller til 6000NOK p,stk. Nå får jeg begge for MINDRE enn prisen av en....og sa er alle avgifter betalt selvsagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daiwa sliter litt med å etablere seg i ett norsk haspelmarked som domineres av Shimano og AbuGarcia (Cardinal).

At tidligere importører/salgsledd gjorde en slett jobb på markedsføring og service bidro nok heller ikke til å styrke Daiwas navn i Norge.

Virkelig synd egentlig for det er ingen tvil om at flere av modellene holder meget høy kvalitet.

Prisaspektet hører jo sammen med relativt lite salg fra få butikker. Har man ikke volumsalg blir det enda vanskeligere å presse prisene.

Jochie - tør jeg spørre hvor du fant godpris på snellene?

http://www.daiwa-france.fr/catalogue/daiwa/catalogue2014.html#/2

Endret av Lystfisker´n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha..da har vi handlet samme sted..

Beskrivelse

Stykkpris

Antall

Beløp

Daiwa New Certate 3012
Element# 4960652870474

¥36 000 JPY

1

¥36 000 JPY

Daiwa New Certate 2506H
Element# 4960652870443

¥34 300 JPY

1

¥34 300 JPY

Delsum

¥70 300 JPY

Frakt og behandling

¥2 800 JPY

Totalt

¥73 100 JPY

Betaling

¥73 100 JPY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Mht. priser i Norge på fiskeutstyr i Norge, så er vel ikke Daiwa det eneste merket som er dyr..Min erfaring er at så godt som alt til fiske selges til godt over dobbel pris her enn i Tyskland. Dessuten er utvalget bedrøvelig. Eksempel: en DAM MAD d-fender II duo tipp får du for 530 kroner, mens den koster 1499 i Norge. En Quantum Carp Chair "session chiller" får du ikke tak i her....Nøyer du deg med en MAD spesialist Pro Chair, så må du ut med 1299, mens den koster 533 i Tyskland....

Vil gjerne kjøpe "norsk", men ikke når prisene er så latterlig høye....Nå skal jeg ta meg en ferietur til Tyskland og kjøpe varer for 5.600 kroner..I Norge koster de meg 13.780, så da har jeg spart inn hele ferien på kjøp av utstyr....

tror du meg ikke er det bare å sjekke på idealo.de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.