Gå til innhold
Fiskersiden

Invitasjon.... Ørretfiske 15 Juni


Remy
 Share

Recommended Posts

Hallo gutter.

Som jeg snakket om så tar vi en tørrfluetur etter ørreten den 15 Juni. Har gått forbi vannet mellom 20 og 23 på kvelden og det er så mye aktivitet av 700g til mye større fisk at jeg får vondt i kastearmen. 30 - 40 vak over hele vannet i ett sett. Så skal vi avtale litt nærmere, skal jeg handle inn fiskekort for dere? Når og hvor vi møtes etc?

Er det noen andre som er keene på å være med så si i fra, det koster 50kr døgnet og det er nokså voksne, men slue fisk i vannet. Kun fluefiskere denne gangen, alle andre kan gjøre noe annet [8D]. Gi meg tilbakemeldinger, husker ikke alle jeg snakket med men var vel Sp1, Cato, Tommy Touta Kamate, Erik Wallmann etc... Jeg er rimelig kjent i vannet og har egentlig full kontrol på ørretens normale ruter. For de som lurer på hvor så send meg en pm, for de som vil spekulere, gjør det for deg selv, inviterer dere til å bli med, men orker ikke å legge ut full info her for så å ha vannet fullt av masse folk, kan legge en demper på fisket... Er jeg rar? Neida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bøg? Nei, det er det kun du som er. Vannet er ca 12 -15år gammelt, mye villfisk, men det blir også stocket hvert år med fisk fra ofa sitt klekkeri. De er også flinke til å sette ut større fisk, en del år har det blitt satt ut fisk på 2kg+ samt at de har satt ut noen skikkelige store basser for noen år siden, men som ikke jeg har hørt om har blitt tatt. Største jeg vet om er 4,1kg, min største på en caddis er 3,2. Uansett er det mye fisk der nå, og de ser fine ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ok!

Oppmøte klokken 17:00 på Drøbak City ved UnoX stasjonen. Møtes her og skaffer oss fiskekort, 50kr. Så kjører vi sammen til vannet. 1 Juni ble det satt ut enda mer fisk har det kommet meg for øret, så jeg regner med en del fine fangster uansett. For de som ikke har muligheten til å møte da, si i fra. Jeg er å nå på tlf 97116363 om dere lurer på veien videre. Fiskekortene får man kjøpt på Gsport på drøbak city (stedet vi møtes) i kjelleren. Standard "nordmarka" fluer skal nok gjøre susen, er mye fjørmygg ved vannet. Parkering ved p-plassen ved bomen! Vi ses!

Drøbak City fra Tusenfryd:

http://www.gulesider.no/gsi/route.do?n=&mo....x=15&zoom4.y=9

Fra Drøbak City til vannet:

http://www.gulesider.no/gsi/route.do?spraa...&zz.x=18&zz.y=7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen var at jeg skulle dra tidligere, men nå er min sjef syk, så jeg får arbeider hennes oppå mitt og og ser frem til mange uker med 12 - 16timers arbeidsdager igjen. Jeg sier i fra til deg ihvertfall CAto, kanskje jeg sitter på med deg. Men LITE respons må jeg si i forhold til tidligere. Hvem er med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Remy

Planen var at jeg skulle dra tidligere, men nå er min sjef syk, så jeg får arbeider hennes oppå mitt og og ser frem til mange uker med 12 - 16timers arbeidsdager igjen. Jeg sier i fra til deg ihvertfall CAto, kanskje jeg sitter på med deg. Men LITE respons må jeg si i forhold til tidligere. Hvem er med?

Den er grei Remy. Sitter i møte til 15:00 reiser vel rett etter det.

Aberet er at jeg må i et nytt møte kl. 21:30, men 3-4 timers fiske blir det i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.