Kjetil.S Posted October 12, 2014 Report Share Posted October 12, 2014 Eg kjøpte ein boks med "caperlan likebaits pellet" i spania. Tenkte eg skulle prøve dei på O-laks. Lukter reker. Men er det noen tips på hvordan få desse til og henge på kroken,går i oppløsning når eg skal sette dei på kroken. Noen tips? Kansje tre den på krok og legge dei i frysen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander aguirre Posted December 29, 2021 Report Share Posted December 29, 2021 Den 12.10.2014 at 10.22, Kjetil.S skrev: Eg kjøpte ein boks med "caperlan likebaits pellet" i spania. Tenkte eg skulle prøve dei på O-laks. Lukter reker. Men er det noen tips på hvordan få desse til og henge på kroken,går i oppløsning når eg skal sette dei på kroken. Noen tips? Kansje tre den på krok og legge dei i frysen? Bruk hair rig. Denne videoen viser hvordan man lager en Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts