Gå til innhold
Fiskersiden

Rapport for de siste dager..


ThorEH
 Share

Recommended Posts

Som dokumentasjon er bilder av (bare) fisken overnfra og ned bedre ja, men ikke som fiskebilde som viser litt stemning osv.. av småfisk som skal dokumenteres spesielt tar jeg altid ett bilde av bare fisken. Det blir jo ett bedre bilde av fisk, men ikke ett bedre fiskebilde. Og tilbake til KIS sine fisk&betong bilder, så er de aldri med mykt underlag (da betong er hardt) og dermed er det igjen bedre med bilder av fisken i min (forholdsvis) trygge favn [ ;) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av ThorEH

Som dokumentasjon er bilder av (bare) fisken overnfra og ned bedre ja, men ikke som fiskebilde som viser litt stemning osv.. av småfisk som skal dokumenteres spesielt tar jeg altid ett bilde av bare fisken. Det blir jo ett bedre bilde av fisk, men ikke ett bedre fiskebilde. Og tilbake til KIS sine fisk&betong bilder, så er de aldri med mykt underlag (da betong er hardt) og dermed er det igjen bedre med bilder av fisken i min (forholdsvis) trygge favn [ ;) ]

Skjønner ikke poenget med å "dokumentere" ei bergylte på 600 gram ,Jeg tror deg om du sier at du har fått den, det tror jeg de fleste andre gjør også...

Syns faktisk fisk og betong/brygge/tang/berg er 1000 ganger bedre enn en ynkelig liten fisk begravd i pølsene til fiskeren[ :D ][ ;) ]( som ser på eller en helt annen retning enn fisken[ :P ][ :) ])

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaa... bare delvis enig med deg Mona... "se på fisken" bilder kan være veldig bra til tider de... men som Thor allerede har sagt i denne tråden så er det ikke alltid de blir heldige når det er snakk om liten fisk.

Det Erlend hadde, som ikke Thor har hatt, er hjelp til å ta bilde. Noe som ofte gjør resultatet meget bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaqr ute en tur igjen i kveld.. skulle egentlig møtt KIS der hvor han tok de fine torskene sine ikveld, men kjerringa kom "aldri" hjem med bilen, så jeg rakk ikke KIS (han må legge seg så tidlig vet dere). Så jeg bestemte meg for å teste ett nytt sted, eller nytt og nytt fru Blom, har aldri meita der før. Men fått en del fin lyr på flue.

Den helt store suksessen ble det ikke, men det ble som følger :

140620050239Zw848GFldbp7uNITn9.jpg?28

lyr, 2650g

140620050225nkc2zLJSzkaRSwPBBC.jpg?100

lyr, 2350g

selvutløser og fokus er som KIS sier ikke altid like lett :-) Men det øverste ble da tålig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.