Gå til innhold
Fiskersiden

Ferdig fluestangsett, f.eks fra XXL?


André H
 Share

Recommended Posts

Hei.

Pro Cast XP-E-settet er et mye bedre sett og koster 400kr mer. Jeg tror de har det også på XXL. De har det på så og si alt av sportsforretninger som fører produkter fra aktiv fritid, deriblant XXL og Inter-sport, for å nevne noen av de store kjedene.

Mvh.

Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Slate Pro SPX (2004 modeller)-pakka fra prima villmark til sjøørret og gjedde (#7/8), og jeg må bare si at det er en drøm å kaste med.

Startet med et Coolwater sett fra XXL og den gang syns jeg det var helt ok, men etter at jeg har prøvd andre stenger så ville jeg bytte.

Men det er jo opp til hver enkelt. Om du liker den stanga du linker til så er det jo et billig og godt nok alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

sitat:Opprinnelig postet av Hrafn

Jeg bruker Slate Pro SPX (2004 modeller)-pakka fra prima villmark til sjøørret og gjedde (#7/8), og jeg må bare si at det er en drøm å kaste med.

Startet med et Coolwater sett fra XXL og den gang syns jeg det var helt ok, men etter at jeg har prøvd andre stenger så ville jeg bytte.

Men det er jo opp til hver enkelt. Om du liker den stanga du linker til så er det jo et billig og godt nok alternativ.

Jeg vurderer å kjøpe Slate Pro SPX i klasse 5/6# for fjellfiske, men jeg finner ikke ut hvor mange deler den består av. Er den 2-, 3- eller 4-delt? Kan du svare meg på dette kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle Slate SPX Proffesional stenger, både enhånds og tohånds er 4 delte.

Slate Lightweight fikk bedre testresultater enn SPX i testen i AoF nr 4. Billigere er den også. Lightweigth finnes opp til og med #5, og er 3 delt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.