Gå til innhold
Fiskersiden

(SOLGT) Penn International Ocean Fighter stang + snelle


Havengel
 Share

Recommended Posts

Selger en haspelpilkekombo i super kvalitet for lettere pilker og ikke minst jigger. Stanga er en Penn international Ocean Fighter 8' 100-400g. Dette er velkjent og testa Penn-kvalitet som holder i årevis. Stanga er rigget for haspelsnelle, og det følger med en Okuma Salina SA65 storspolehaspel. Dette er noe av det bedre Okuma har kommet opp med, nypris var kr 2199,-. Snella har utveksling på 4,8:1 og er påspolt ca 300m 0,28 rød PowerPro.

Settet egner seg utmerket til aktivt fiske med speedjigg, gummijigg og lett pilk etter storsei, lyr og mindre kveite, er selvfølgelig også egnet til aktivt agnfiske. Jeg har kun fått testa den noen få nedslipp i Drøbaksundet, og snella ble skylt grundig etterpå. Framstår som splitter nytt uten en ripe.

Jeg har en japansk pilkestang med haspel jeg heller bruker i tillegg til et utall multiplikatorstenger, så denne har ligget i skapet noen år.

Pris kr 1500,-, forskuddsbetaling til konto eller betaling ved henting/ avtalt levering i Bjugn/ omegn. Kan også sende, frakt med Posten er for tida på kr 254 (Egenemballert pakke + lengdetillegg).

115172_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/46561/115172.jpg

115173_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/46561/115173.jpg

Endret av Havengel
Solgt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.