Gå til innhold
Fiskersiden

Telt tur til Tverrsjøen og innover


TurengasjertJente
 Share

Recommended Posts

Hei.

Jeg og 3 venner skal på telttur nå i uke 30. Vi skal ha med oss 3 hunder og vi skal telte i over 3 dager. Jeg og min bestevenn har planlagt masse med hva vi trenger og ta med oss. Men er det noe dere har kommet på når dere har vært på telttur at det skulle dere ha hatt med?

vi har ikke vært og teltet slik på flere år og jeg gleder meg som et barn til å komme tilbake til villmarken og fiske i alt naturen har og tilby. 

Vi skal starte turen ved Tverrsjøen. Noen som vet hvordan fiskelykken er rundt tverrsjøen og videre bort mot Sollihøgda? hvordan agn burde jeg ha? hvordan sluker? 

og de av dere som har fått fisk der, hvordan fisk er det og hva er vekten på dem ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tre dager er det jo ikke mye ekstra stash dere trenger. Et par ting som er lett å glemme er "multiverktøy" (Leatherman etc) og sysaker (når det faller av en knapp på buksa langt uti skogen). Myggmiddel og solkrem er også noe som ofte ufrivillig blir stående igjen på badet når jeg går ut døra :blink:

Området dere skal i kan jeg dessverre ingenting om :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, espenkg skrev:

På tre dager er det jo ikke mye ekstra stash dere trenger. Et par ting som er lett å glemme er "multiverktøy" (Leatherman etc) og sysaker (når det faller av en knapp på buksa langt uti skogen). Myggmiddel og solkrem er også noe som ofte ufrivillig blir stående igjen på badet når jeg går ut døra :blink:

Området dere skal i kan jeg dessverre ingenting om :(

Solkrem, leatherman og sysaker hadde jeg ikke tenkt på. Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.