Afre Posted October 29, 2019 Report Share Posted October 29, 2019 (edited) Som et lite vinterprosjekt tenkte jeg lakke en bomber long a 12 cm wobbler blank sort men med godt synlige prikker i "gytedrakt" Tenkte å bruke denne under høstfiske etter ørret som har gått opp i elv. Men hva er egntlig gytedrakt. De får jo en mye brunere fargetone i skinnet med skjer det noe med prikkene også? Jeg er klar over at det vil være lokale forskjeller her. Det jeg tenkte å gjøre var å brukke prikkene på denne som jeg fikk på fjellet i slutten av august, som utgangspunkt. Hvis denne kan sies å ha typisk gytedrakt. Hva tror dere? Edited October 29, 2019 by Afre rettet litt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
omikk Posted October 29, 2019 Report Share Posted October 29, 2019 dritt fint ørret)) dette er ikke svaret du vil ha men jeg tror det er hovedsakelig fiskeren som ser forskjell... ..ellers finnes det rapala TR f.eks. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afre Posted October 29, 2019 Author Report Share Posted October 29, 2019 Det var litt denne som gav meg inspirasjon . Tenkte å lage en wobbler etter modell av denne sluken. Men med prikker på begge sider Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts