Gå til innhold
Fiskersiden

Fiskekort i Glomma mellom kongsvinger og Elverum?


Mannen med stangen
 Share

Recommended Posts

Heisann alle fiskeglade sjeler, nå er det snart varmt og fint igjen til fisking uten å fryse. I den sammenheng driver jeg å planlegger litt fisking fremover og vil prøve fisket i Glomma litt lenger nord enn der jeg bor (Rakkestad) og har sett for meg mellom kongsvinger og Elverum, hvordan er fisket her og er det fiskekort i dette området? 

Har søkt og lett på nett men finner ikke noe om det, men fra Elverum og nordover er det fiskekort. 

Er det også andre fine tjern og innsjøer i det området? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Den 20.3.2020 at 2.03, Mannen med stangen skrev:

Heisann alle fiskeglade sjeler, nå er det snart varmt og fint igjen til fisking uten å fryse. I den sammenheng driver jeg å planlegger litt fisking fremover og vil prøve fisket i Glomma litt lenger nord enn der jeg bor (Rakkestad) og har sett for meg mellom kongsvinger og Elverum, hvordan er fisket her og er det fiskekort i dette området? 

Har søkt og lett på nett men finner ikke noe om det, men fra Elverum og nordover er det fiskekort. 

Er det også andre fine tjern og innsjøer i det området? 

Hei. Jeg er dessverre ikke kjent på denne strekningen du spør om tips om. Jeg har fiska mest i Glomma fra Stai til Atna. Men kanskje denne sida kan være til hjelp? https://www.visit-hedmark.no/no/produkt/?tlp=2948343&name=Fiske-i-Valer

Kan hende du har sjekka ut denne allerede og. Men tenkte den kan være aktuell siden du spurte om tips etter tjern og innsjøer/sjøer. 

Ellers kan kanskje Finnskogen øst for Kongsvinger være aktuelt? Litt utenfor området du nevner, men det er et såpass interessant område at det er verdt å ta med i vurderinga. 

Fikk ikke svart helt på hva du spurte om dessverre, mtp strekningen i Glomma fra Elverum og sørover, men. Håper noe var til hjelp i hvert fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.