Fiske-Kris Posted May 11 Report Share Posted May 11 Hei! Har prøvd å finne noe info om fiskevann på Emblemsfjellet og innover Brusdalen, men det er veldig lite info der ute. Noen som har noen gode tips til vann/tjern i området og evt noen fine teltplasser? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sesam Posted Monday at 09:21 PM Report Share Posted Monday at 09:21 PM Hei. Det er lite offentlig tilgjengelig informasjon i dette området. Flere fine vann på emblemsfjellet som er åpnet for fiske etter noen år med fiskestans/kultivering. Men har ikke forsøkt der selv. Da emblemsfjellet er over tregrensa, så vil det stort sett være fine plasser overalt. Såfremt man går litt unna nærmeste sti og unngår myrpartiene. Kanskje verdt et forsøk å høre med den lokale jeger/fiskeforeningen evt Emblem Grunneierlag som jeg tror kultiverer området. Se vedlagt info om fiskekort som henger på vei opp mot skibua på emblemsfjellet. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiske-Kris Posted Thursday at 07:32 AM Author Report Share Posted Thursday at 07:32 AM Den 22.5.2023 at 23.21, Sesam skrev: Hei. Det er lite offentlig tilgjengelig informasjon i dette området. Flere fine vann på emblemsfjellet som er åpnet for fiske etter noen år med fiskestans/kultivering. Men har ikke forsøkt der selv. Da emblemsfjellet er over tregrensa, så vil det stort sett være fine plasser overalt. Såfremt man går litt unna nærmeste sti og unngår myrpartiene. Kanskje verdt et forsøk å høre med den lokale jeger/fiskeforeningen evt Emblem Grunneierlag som jeg tror kultiverer området. Se vedlagt info om fiskekort som henger på vei opp mot skibua på emblemsfjellet. Supert! Takk for svar:) Veldig lite informasjon å finne ja, men jeg høre med Emblem Grunneierlag:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts