Gå til innhold
Fiskersiden

Fjelltur vellykket?


OsloFisker
 Share

Recommended Posts

Om beitostølen havnet under midtnorge eller vest/østlandet vet jeg ikke, da jeg aldri fulgte med i timene så da faller denne rapporten under ørretfiske. For det er jo det rapporten handler om! 

Turen startet i oslo og endte oppe ved Rjupetjeden i Valdres. Veldig fint vann med gode fiskeplasser. Vannet er ikke så dypt kanskje 2-3 meter hvis du tar båten midt i. Fisking startet med engang telte var oppe og man kunne se fiskene vakke overalt. Jeg vil tippe de fleste var på ca 3-400gram. Vi var der i 2 dager og fikk en fisk på spinner. Litt nedtur men det var en fin opplevelse og turen i seg selv var verdt å være der.

-vet noen hvilken fugl det er i bildet? Aldri sett denne før nå

IMG_6197.jpeg

IMG_6193.jpeg

IMG_6168.jpeg

IMG_6129.jpeg

Endret av OsloFisker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • OsloFisker changed the title to Fjelltur vellykket?
  • 2 months later...
On 7/31/2023 at 4:41 PM, OsloFisker said:

Om beitostølen havnet under midtnorge eller vest/østlandet vet jeg ikke, da jeg aldri fulgte med i timene så da faller denne rapporten under ørretfiske. For det er jo det rapporten handler om! 

Turen startet i oslo og endte oppe ved Rjupetjeden i Valdres. Veldig fint vann med gode fiskeplasser. Vannet er ikke så dypt kanskje 2-3 meter hvis du tar båten midt i. Fisking startet med engang telte var oppe og man kunne se fiskene vakke overalt. Jeg vil tippe de fleste var på ca 3-400gram. Vi var der i 2 dager og fikk en fisk på spinner. Litt nedtur men det var en fin opplevelse og turen i seg selv var verdt å være der.

-vet noen hvilken fugl det er i bildet? Aldri sett denne før nå

IMG_6197.jpeg

IMG_6193.jpeg

IMG_6168.jpeg

logitech mouse

IMG_6129.jpeg

Jeg bruker Google Lens for å finne navnet på fuglen. Fuglens navn er Rødstilk.image.thumb.png.60b412e97934ab784fc25a6c286ccb51.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.